Friday, July 24, 2009

Tawaran Untuk Jutawan Pasir !



Salam,

Syarikat saya akan menyertai satu permohonan untuk menjadi operator pasir di salah sebuah negeri di Semenanjung Malaysia (terpaksa dirahsiakan). Di antara syaratnya ialah mempunyai kewangan yang kukuh dengan modal minimum RM 1,500,000.00.

Oleh hal yang demikian, saya mengalu-alukan mana-mana individu atau syarikat yang berkeupayaan dari segi kewangan untuk menghubungi saya agar kita boleh bekerjasama. Mana-mana jutawan pasir amat-amat dialu-alukan.

Lesen operator pihak syarikat akan uruskan, dan bagi pihak pelabur, boleh bersama secara aktif atau pasif, mengikut syarat-syarat yang dipersetujui bersama.

Semoga sekiranya ada yang berminat, dapat hubungi saya secara personal 012-9597074 (Dr Azwan) bagi kita menjalankan usahasama secara jujur dan ikhlas.
Tawaran Sah Sehingga 1 hb Ogos 2009.

Wallahu Alam..

1 comment:

Najah Farahin said...

pengalaman saya kerja dengan kontraktor yang nak jadi jutawan pasir - sebuah kuari di kedah - untuk jadi jutawan pasir syaratnya mestila pandai mengelakkan cukai mengeluarkan pasir dari kuari ke tempat pembeli.....

kos yang mahal adalah pada cukai yang dikenakan pejabat tanah kepada pemilik pasir yang nak jual pasirnya kepada pembeli...

begitulah sedikit apa yang saya fahami.

Related Posts with Thumbnails