Friday, August 15, 2008

Lee Chong Wei Ke Final






Assalamualaikum,

Tahniah di ucapkan kepada Lee Chong Wei kerana berjaya memasuki ke peringkat akhir perseorangan lelaki Badminton Olimpik 2008 di Beijing.

Kejayaannya mengalahkan pemain Korea yang terkenal Lee Hyun Il di dalam 3 set amat mengagumkan. Kekentalan dan semangatnya pada set pertama dan set ketiga begitu kelihatan.

Diharapkan beliau berjaya membawa pulang emas Olimpik yang pertama untuk Malaysia. Malaysia akan bertemu musuh tradisi dari China, Lin Dan untuk peringkat akhir. Jika berjaya, Kemerdekaan Malaysia ke 51 akan tampak lebih manis.

Malaysia Boleh!

Salam.

3 comments:

budakserius™ said...

Yeah.....Malaysia Boleh....

Anonymous said...

Chong Wei menang pingat perak.
Cara bermain yang lesu je. Banyak buat silap terutama di jaring. Lin Dan pakai bomoh China kot... Tengok muka Lin Dan je ada macam rasa meluat.. cis..

Walaubagaimanapun tahniah buat Chong Wei. Anda masih nombor dua, bukannya nombor 20 ok :)

Dr Azwan said...

Haha, betul lah Lin Dan main bomoh China! Saya tak sempat tengok. Dok sibuk pi mai hantar cacing kat customer. Tapi dengar kat Radio 24. Ada sorang mamat caller confident giler, Chong Wei menang 99%. Jailani Sidek pun bagi 50-50 jer. Tak per lah... kalau Chong Wei menang tentu syiok. Kalau dapat nombor dua pun power jugak. Masuk dalam Malaysia Book of Record gak. Tunggu 4 tahun lagi...

Related Posts with Thumbnails