Monday, September 15, 2008

Kereta Perdana WME 900 Untuk Dijual




Assalamualaikum,

Ini kereta perdana saya untuk dijual.

No plat WME 900 (plat tu dibeli oleh previous owner)

Kereta ini asalnya adalah kepunyaan Prof Dato Dr Ahmad Ridzwan, Pakar Bedah Plastik, Hosp Kuala Lumpur. Dijaga dengan baik.

Mileage 109,000 km. Tahun 2001.

Harga RM 36,000.00.

Hubungi saya untuk tujuan test drive.

Salam..
Dr Azwan
012-9597074

7 comments:

Nazira Noran said...

Kalau jual kat MB terengganu tak laku ni.. hihi.

Anonymous said...

sir,nama saya muj ..saya dari sabah, nak tanya berapa boleh loan ni kereta dan pasal apa nak jual kereta ni.. ada masalah kah? thanks

Dr Azwan said...

Nazira : Ni lah nak mercedes nih... hehe

Muj : Saya ada 2 kereta perdana. Saya nak jual satu. Mahal lah bayar bulan2 ke bank. Loan saya rasa boleh pi RM 40k kot. Tak sure saya.

Fadzli Ikhwan Mohammed said...

salam, doktor kete dah ada orang amik ker belum....

Raje said...

Hah..dah ada orang beli ke belum ni Dr? Minat gak nak tambah koleksi keta Mesia ni..dah murah ye sekarang ni..

juarainternet said...

dah ada org beli ker? dr tinggal kat mana?

Hindi Choti said...


Hindi sexy Kahaniya - हिन्दी सेक्सी कहानीयां

Chudai Kahaniya - चुदाई कहानियां

Hindi hot kahaniya - हिन्दी गरम कहानियां

Mast Kahaniya - मस्त कहानियाँ

Hindi Sex story - हिन्दी सेक्स कहानीयां


Nude Lady's Hot Photo, Nude Boobs And Open Pussy

Sexy Actress, Model (Bollywood, Hollywood)

Related Posts with Thumbnails