Friday, September 19, 2008

Siapa Masuk ISA Lepas ni?



Assalamualaikum,

Tadi dengar-dengar ada dua orang UMNO bercerita di dalam klinik. Mereka ni salah seorang terkenal di cawangan masing-masing. Desas desus ada pemimpin pembangkang yang sungguh popular ni akan ditangkap dan dimasukkan ke dalam ISA beberapa hari lagi . Dikatakan kerana mengganggu kestabilan negara.

Juga dengar2 mereka berkata, pemimpin ni dah bawak usul pembangkang ke DYMM SPB Yang Dipertuan Agung tengahari tadi.

Bila nak ditangkap tidak diketahui. Kemungkinan di dalam masa yang terdekat. Seteru politik no 1 UMNO ni membuatkan parti politik melayu terulung di Malaysia ini kucar kacir.

Saya dengar sahaja. Mungkin terjadi, mungkin tidak jadi. Mereka ni orang dalam. Tak tahu lah. Harap-harap tak berlaku.

Wallahu Alam



8 comments:

Anuar Manshor said...

Seorang itu pun boleh kucar-kacirkan satu organisasi yang "KUKUH" (bak headline Berita Harian 17 September). huhu

Min said...

Harap-harap tak jadi la.. kesian tengok Anwar dan keluarganye.

p/s : Dr, can we exchange links ?

Mr PenyuBiru said...

dalam politik macam² bleh berlaku.

klik4sihat said...

Harap-harap takde sampai terjadi huru-hara.

kumb@ng said...

harap2 takde yg kena...kalau kerajaan buat juga maknanya kerajaan bacul dan takut dengan bayang2 sendiri...

syamsul said...

salam , bertemu kembali, setelah lama juga tiada ke 'udara'.
isu ISA kini menjadi semakin hangat dan telah mengorbankna sekurang2nya seorang Menteri.Majlis Peguam juga semakin bersuara.
kita yg marhain juga diwar2kan dengan betapa pentingnya ISA ini hingga tiada tahu betapa menderitanya keluarga tahanan.
dibulan mulia ni, kita berdoa agar negara yg kita cintai ini diindungi, amin.

Anonymous said...

ISA =pendritaan?? yeke.. ape pn aku stuju sgt Theresa tu msuk ISA.. sbb ISA la ngr kita still lg aman..juz my personal opinion =)

Hindi Choti said...


Hindi sexy Kahaniya - हिन्दी सेक्सी कहानीयां

Chudai Kahaniya - चुदाई कहानियां

Hindi hot kahaniya - हिन्दी गरम कहानियां

Mast Kahaniya - मस्त कहानियाँ

Hindi Sex story - हिन्दी सेक्स कहानीयां


Nude Lady's Hot Photo, Nude Boobs And Open Pussy

Sexy Actress, Model (Bollywood, Hollywood)

Related Posts with Thumbnails