Saturday, July 18, 2009

Saya tak jual Uranium.... !



Salam,

Ada orang hantar SMS pada saya beberapa hari lepas.

Doktor Azwan, apasal banyak sangat urea u jual? Nak buat Bom ker?

Semalam pulak. Ada seorang lelaki call saya...

"Doktor, saya mau beli uranium u jual"...

Wah... sejak bila pulak saya jual uranium ni.. wahaha!

Tak tahu pulak baja urea boleh buat bom.

Lepas ni ada pulak pengganas telefon mintak beli uranium.

Urea dengan uranium kan benda lain. Ejaan pun lain...

Dalam badan manusia ada urea, tu sebab air kencing kita dipanggil urine dalam bahasa inggeris. Sebab air kencing, komponen utamanya urea.

Baja urea yang saya jual tu adalah baja kimia sintetik carbamide.

Lepas ni, kalau ada orang minta urea buat bom, saya akan cari tahi lembu yang banyak kat Klang tu. Saya hantar puluh-puluh tan. Murah pun murah. Kalau buat bom pasti berkuasa. Walaupun bom dah bersih, baunya pasti berkekalan...!

7 comments:

qishie said...

hee..dr bagi jugak feces kambing ngn ayam sekali..mesti bom yg dorg buat bertambah berkesan..huhuhu

Saat said...

baja urea tak boleh buat bom, tapi baja lain boleh. Apa baja tu, tak boleh bagitau. Tapi bukan baja organik yang Dr nak buat bom tu. hehe...

Nak tanya sket Dr, kat klang tu kat mana yang ada banyak tahi lembu? Saya memang betul2 nak buat 'bom' tahi lembu ni. Tengah cari ni.

Saat said...

Salam Dr. Baja uranium memang tak boleh buat bom, tapi baja lain boleh. Apa jenis baja tu tak boleh la bagitau. Apa pun bukan baja organik yang Dr nak buat 'BOM' tu. hehe...

Dr, saya nak tanya sket. Kat Klang tu kat mana yang Dr kata ada banyak tahi lembu. Saya memang cari ni, nak buat special 'bomb'.

nuclear scientist said...

actually it can. Only with a small alteration for chemical composition..

Dr Azwan said...

nuclear scientist : are you the infamous nordin mat top?

Anonymous said...

good one doc!

smelly bomb. well that would shake the whole of KL. hahaha..

Hindi Choti said...



Hindi sexy Kahaniya - हिन्दी सेक्सी कहानीयां

Chudai Kahaniya - चुदाई कहानियां

Hindi hot kahaniya - हिन्दी गरम कहानियां

Mast Kahaniya - मस्त कहानियाँ

Hindi Sex story - हिन्दी सेक्स कहानीयां


Nude Lady's Hot Photo, Nude Boobs And Open Pussy

Sexy Actress, Model (Bollywood, Hollywood)

Related Posts with Thumbnails