Saturday, June 23, 2007

I tech Clip D - FOR SALE

Assalamualaikum Bloggers...


I tech clip D adalah bluetooth di dalam siri yang sama dengan I tech Clip 2 mini dan I tech clip V. Kelebihan I tech Clip D adalah dengan mempunyai sistem ID caller bagi mengetahui pemanggil melalui sistem lampu OLED Display pada clipnya. I tech Clip 2 mini atau clip V tidak mempunyai kelebihan ini. Ini menjadikan Clip D istimewa dan popular daripada bluetooth yang seangkatan dengannya. Bayangkan, anda boleh memilih untuk menjawab panggilan telefon atau tidak dengan ID caller tersebut.


Di samping itu, ia boleh menyimpan memori caller sebanyak 10 memori untuk memudahkan anda. Anda boleh tinggalkan handphone anda pada jarak yang jauh. Jarak di antara bluetooth Clip D dan handphone boleh mencapai sehingga 10 meter. Display juga boleh menunjukkan ketahanan bateri anda dan samada pairing anda dengan handphone berjaya atau tidak.


CLip D di dalam pek yang menarik.
Rupa bentuk yang canggih pasti menawan hati anda. Ia sesuai digunakan juga untuk wanita bertudung kerana tidak kelihatan di bawah tudung.




Perbezaan I tech CLip D dengan bluetooth I tech yang lain





Sistem OLED display with backlight membantu anda melihat pemanggil dengan mudah



HARGA BIASA RM 210.00. HARGA LOW YAT RM 190.00- RM 200.00




HARGA SEKARANG : RM 180.00 !!!


(tidak termasuk kos penghantaran)


*********************





Produk warranty daripada ASIA Distributor : MCM Sdn Bhd untuk 1 tahun.

4 comments:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Dr Azwan said...

Bro.. Wa tak paham lu cakap apa la Bro... woit.. ada tak sapa sapa leh tolong translate tulisan mamat ni..

Anonymous said...

asssalamualaikum
1. Bluetooth ni boleh link kepada 2 hp
2. Macama mana saya nak beli dan antar ke ofis? Brp caj penghantaran

Dr Azwan said...

Eija... Kat mana offis? kalau dekat saya boleh hantar FOC. Siri itech yang boleh sambung dengan 2 handphone cuma clip 2 mini dan Clip arrow x. Clip D tak ada kelebihan itu. Clip 2 mini harga RM 130. Kalau jauh kena pos lah nampaknya.

Related Posts with Thumbnails