Thursday, July 19, 2007

INVESTMENT UNTUK PREPAID BUSINESS - Tingkatkan Cashlow Anda!

Assalamualaikum...

Kepada Alee dan Mak Farhah serta lain-lain yang bertanya...


Prepaid card business berkembang dengan pesat setiap hari... berjuta-juta orang menggunakan handphone dan kebanyakan menggunakan sistem prepaid instead of postpaid kerana boleh mengawal belanja dan mengelakkan daripada caj-caj bulanan sistem postpaid. Syarikat saya Hypertech SES Enterprise menjual alat telekomunikasi dan juga kad prepaid sudah hampir 2 tahun. Pada asalnya, saya mempunyai kesukaran untuk mendapat bekalan kad prepaid untuk tujuan peruncitan. Sangat sukar dan mahal... Kebanyakan kad prepaid saya dapat dari kedai-kedai cina yang menawarkan harga dengan kentungan yang sangat rendah. Bayanglah kad DiGi dijual dengan harga RM 9.95!! Dahlah tu, nak ambik kad Digi 20 keping kena wajib beli kad Celcom atau Maxis 20 keping. Masalahnya kad Maxis ngan celcom banyak lagi! Ya, itu satu masalah. Ada juga kad yang jual dengan harga sederhana iaitu RM 9.80 untuk DiGi. Tapi anda terpaksa bersaing dengan berpuluh-puluh retailer lain untuk berebut keping2 kad yang terhad tu. So, first come, first serve.
Baru-baru ini saya mendapat peluang untuk berurusan dengan sebuah syarikat pembekal kad prepaid (Bumiputera) di Kelana Jaya. Syarikat ini membuat sales sebanyak RM 1.2 juta sehari dan mempunyai pembeli mereka tersendiri yang terdiri daripada retailer dan juga pembekal. Saya diperkenalkan syarikat pembekal ini daripada kawan dan setelah itu saya mengambil bekalan daripada mereka secara kecil-kecilan di dalam lingkungan RM 2000-3000 seminggu daripada syarikat ini (RM 10,000 sebulan jugak) dengan harga yang menarik. Tetapi sehingga itu, saya hanya tertumpu untuk retailing business. Setelah banyak perbincangan dilakukan, saya menyatakan hasrat untuk membuat dealership business prepaid secara bulk.


Syarat yang diletakkan ialah untuk mendapat harga terbaik ialah minimum pembelian adalah sebanyak 1000 keping prepaid kad (RM 10,000) setiap 15 hari. Dan order atau booking 1000 keping ini dikenakan payment upfront (prepayment booking). Maknanya letak duit baru boleh order. Harga diberi memang marvelous... Bak kata Eliana - tak terjangkau akalmu lah. 1000 kad tak banyak tuan-puan. Kalau kita sebagai dealer 1000 sehari tu biasa. Jualan saya sehari pun kat kedai mencecah 80 keping sehari. Itu jualan saya, belum jualan kedai-kedai lain lagi. Kat kawasan rumah saya ada 4 buah kedai jual prepaid. Belum lagi kawasan sekitar. Kalau 3000 kad (RM 30,000) dalam masa seminggu boleh habis untuk delaers. Oleh kerana terlampau ramai, syarikat pembekal hanya menerima pesanan 2 kali seminggu (setiap 15 hari). Jadi saya boleh order 2x sahaja sebulan. Oleh itu anda boleh faham kenapa saya terpaksa meningkatkan modal saya.


Untuk mengurangkan risiko saya dan pelabur saya, syarikat pembekal yang menjual mempunyai term yang juga menguntungkan kedua-dua pihak. Kad yang berlebihan boleh dipulangkan kepada mereka dengan keuntungan 3%. Maknanya kalau saya dapat RM 9.20 untuk celcom, saya tolak balik kepada dia dengan harga RM 9.50. Kerana syarikat pembekal itu sendiri tak larat nak cope up dengan permintaan ready buyers yang meningkat. Jadi kalau kita beli dengan upfront duit, syarikat mengurangkan modal syarikat dengan system profit sharing lah. Anda dapat lihat risiko dapat dikurangkan kerana 3% x 2 kali sebulan ialah = 6%. Jadi cukup untuk saya bayar 5% kepada anda dan dapat 1% kepada saya....
Untuk pengetahuan anda juga, syarikat ini mengurangkan risiko mereka. Selain daripada supply kepada delars dengan harga rendah, mereka juga supply kepada peruncit mengikut harga market i.e Maxis RM 9.80. So, mereka boleh mengambil untung daripada jualan secara runcit juga. Jadi apa yang saya tolak kembali kepada mereka akan juga dijual kepada peruncit.


Apa yang saya ingin offer kepada anda, saya buka tawaran minimum untuk menjadi pelabur RM 10,000. Saya akan uruskan perjanjian jikalau anda memerlukan perjanjian. Saya bayar RM 500 (5%) sebulan setiap bulan dan akan masuk ke dalam akaun anda. Wang capital anda tetap tidak bertambah iaitu RM 10,000 (Untuk pengetahuan en Alee). Saya buka untuk penyertaan selama 6 bulan sahaja. Sekiranya hasilnya memberansangkan, saya akan buka untuk lanjutan. Setelah 6 bulan, wang capital iaitu RM 10,000 anda akan dipulangkan di dalam masa 60 hari. Bukan selepas 60 hari tetapi dalam masa 60 hari. Mungkin seminggu, mungkin 2 minggu, mungkin 3 minggu... Ini adalah kerana, sekiranya wang tersebut terikat di dalam bentuk stok prepaid dan termasuk di dalam kitaran modal, syarikat memerlukan masa sedikit untuk menukarkan kepada tunai. (harap dapat menjawab soalan Mak Farhah)


Saya hanya boleh menjanjikan 5% sahaja. Kerana saya rasa itu adalah berpatutan dan ia berada di dalam kapasiti kemampuan syarikat setelah tolak semua urusan pentadbiran dsbg. Saya berada di dalam legal business, bukan MLM, bukan Raja Prepaid dan bukan main saham dan bukan skim cepat kaya. Kalau saya letak 10% tetapi saya tak mampu untuk uruskan pembayaran juga akan menyusahkan pelabur. Untuk makluman tuan dan puan, dari segi pelaburan 5% x 6 bulan = 30% untuk 6 bulan adalah baik kerana melebihi ASB tetapi tentulah mempunyai risiko terkira (calculated Risk). Pelaburan memang ada risiko tetapi pada perkiraan saya risiko mungkin rendah. Saya sudah pernah rugi di dalam perniagaan, saya juga ada reputasi untuk dijaga dan ada isteri dan anak untuk dibesarkan, jadi saya juga risau seperti anda untuk melabur. Tetapi oleh kerana saya dah terlibat dengan business prepaid ni sudah 2 tahun, saya yakin risikonya agak kurang.
Buat masa ini saya sendiri meletakkan RM 15,000 dan seorang doktor telah melabur sebanyak RM 10,000, oleh itu jumlah pelaburan sekarang ialah RM 25,000. Jikalau tuan-puan berminat, saya akan buka peluang untuk anda meningkatkan cashflow anda sehingga hujung bulan ini. Saya rasa artikel ini telah jelas. Sila hubungi saya di email abiteha@yahoo.com atau hp 012-9597074 untuk maklumat lanjut. Atau sila pos soalan di dalam blog.


Wasalam

26 comments:

Anonymous said...

menarik tu??? apa nama company tu?? skim dia pulak nama ape??

de`HearT said...

Kalo la saya ada Rm10k skrang ni.. konpem.... konpem.. konpem.. saya melabur.. iskk!!

Dr Azwan said...

Ellie: tak per.. kata Azizi Ali.. melabur kalau ada duit lebih jer.. kalau duit nak guna beli ovenn.. kang tak masak kapkek... kua kuaaa.. hutang kapkek boleh dibayar.. hutang budi dibawa mati!

Syed : Nama company saya Hypertech SES Enterprise.. Skim belum ada nama... Mungkin nama lain dia ialah "Teman Sepertiduran" atau inggerisnya.. "Sleeping Partner".. Ada cadangan?

aBe said...

Assalamualaikum

Ape cerita Wan?Dah kontek bank ko?Lepas baca explanation business prepaid ko tu,bertambah2 semangat aku.Let me know asap sbb kalau nak settle ape2 nampaknya mondayla unless ko get back to me before 3pm today.Thanks.

Anonymous said...

Tak sangka pulak Dr Azwan ada bisnes prepaid, hehe..ingatkan dok belek orang sakit jer?...

Macam bagus jer citer bisnes kat sini tapi...saya tak ada banyak duitlah, macam mana yek?

Dr Azwan said...

Pesal @ Abe : Aku dah hantar detail aku to your email... Aku serius bisnes ni...

Anonymous : Belek orang sakit tu Fardhu (kifayah)... yang lain-lain spt berniaga tuh sunnah Rasulullah.. Dua-dua kena wasathiyyah...

Anonymous said...

haii..
sayer berminat..

Anonymous said...

anda bole buktikan tak bahawa yang anda bukan lah pendeposit secara haram.

Sebb setahu saya nak amil deposit mesti ade kelulusan daripada BNM.

Bole anda bagi nama syarikat anda, kalu semua ini anda boleh buktikan lebih dari RM 50,000.00 saya boleh laburkan

Dr Azwan said...

Maaf dah tutup. Saya pun tak berminat dengan RM 50k awak. terima kasih. :)

Anonymous said...

Askm Dr,

Masih ada kah pelaburan ni?
Kalu masih ada, saya mcm berminat plak ni..kalau masih ada lah...

Terima kasih

Unknown said...

Hello,
Saya Rev.Dr Daniel Arjan, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu. Kami memberi pinjaman wang kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau yang memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur di rumah pada kadar 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
(rev.dr.danielarjan@gmail.com)

fatma said...

Hello, nama saya Fatma. Saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk berhati-hati kerana ada penipuan mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya Tegang dari segi kewangan, dan putus asa, saya telah scammed oleh beberapa pemberi pinjaman dalam talian. Saya hampir berputus asa sehinggalah seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman sangat handal Dipanggil menghulurkan pinjaman tanpa jaminan dari Puan Theresa ($ 100.00) Rp1,360,625,000.00 (1.3 bilion) dalam masa kurang daripada 24 jam tanpa tekanan atau tekanan kepada kepentingan Kadar adalah hanya 2%. Saya amat terkejut apabila saya memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah bahaya digunakan untuk dihantar terus ke akaun saya dengan segera. Kerana saya berjanji dia saya akan menyakiti berkongsi berita baik supaya orang boleh tercedera dengan mudah pinjaman tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa jenis, sila hubungi beliau melalui e-mel: Theresaloancompany@gmail.com
Anda boleh menghubungi saya di bahagian bawah e-mel saya feyzilfatma@gmail.com.
Sekarang, semua saya lakukan adalah cuba untuk bertemu dengan bayaran pinjaman saya sakit saya menghantar terus ke akaun bulanan ..

Unknown said...

Hello, saya minta Puan Ayesha Sadeeq, Pengurus Sadeeq pinjaman invetments, Adakah anda berhutang? Anda ingin mengembangkan perniagaan anda, membayar bil-bil anda, kerja-kerja pengubahsuaian rumah, atau jika anda perlukan bantuan kewangan tujuan. Kami adalah untuk memberikan kehidupan yang lebih baik kepada orang di seluruh dunia dengan tiada caj untuk permohonan pinjaman polisi kami memberi pinjaman dengan kadar faedah 2% kepada individu dan Syarikat di bawah terma-terma dan syarat-syarat untuk memahami.
Hubungi kami melalui e-mel: (sadeeqinvestmentplan@gmail.com)

maryan sani said...

Halo, aku Puan Maryan sani pemberi Pinjaman Pinjaman Peribadi. Perusahaan Kami menyediakan Pinjaman Pada Tingkat rendah 2%. Apakah Anda Perlu Pinjaman Mendesak Untuk melunasi Utang Anda, Atau Anda membutuhkan Pinjaman Untuk Meningkatkan Bisnis Anda, tagihan TUNAI VISA VISA Anda dan Meningkatkan Anda Fasiliti Perusahaan? Anda Telah Putusan yang Ditolak Oleh bank dan Institusi Kewangan lainnya? Layanan ini kepada Akan Memberikan Baik dojdocb.html entiti, syarikat, Bisnis lelaki dan Wanita Dan Kami TIDAK costomers terburu-buru kami pada TUNAI VISA VISA, melainkan Kita Memberikan Acha lebih pilkada waktu Untuk melunasi laon Acha Telah dikumpulkan. Namun, Peluang Kewangan Pada Langkah pintu Anda, jadi hubungi kami hari ini kepada melalui e-mel di: maryansaniloancompany@gmail.com

felicia adams said...

Apakah Anda mencari pinjaman bisnis, pinjaman pribadi, pinjaman rumah, mobil
pinjaman, pinjaman mahasiswa, hutang pinjaman konsolidasi, pinjaman tanpa jaminan, usaha
modal, dll .. Atau Anda menolak untuk kredit bank atau keuangan
lembaga dari satu atau lebih reasons.You di tempat yang tepat untuk
Solusi pinjaman Anda! Saya seorang pemberi pinjaman pribadi, saya memberikan pinjaman
perusahaan dan individu pada tingkat bunga rendah dan terjangkau dari
2%. Tujuan. Hubungi kami melalui email:
financialloanservice@consultant.com
financialoanservice@gmail.com

terima kasih,
Ibu felicia

Unknown said...

Memohon pinjaman convinent anda

Adakah anda seorang ahli perniagaan atau perempuan? Adakah anda dalam mana-mana tekanan kewangan? Adakah anda memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda mempunyai pendapatan yang rendah dan sukar untuk mendapatkan pinjaman daripada bank-bank tempatan dan institusi kewangan lain? Jawapan: Di sini, Angela Davids Loan Firm adalah jawapannya. Kami menawarkan;

* pinjaman peribadi, pengembangan perniagaan.
* Business Start-up dan pendidikan.
* penyatuan hutang.
* Pinjaman Hard Money.

Walau bagaimanapun, kaedah kami menawarkan kemungkinan untuk menunjukkan jumlah pinjaman yang diperlukan dan juga tempoh yang anda mampu untuk melengkapkan pembayaran balik pinjaman dengan kadar faedah sebanyak 5-7% bergantung kepada pinjaman jenis pf. Ini memberikan peluang yang sebenar untuk mendapatkan wang yang anda perlukan anda. Calon yang berminat perlu menghubungi kami melalui: matildablakeloanfirm@gmail.com atau hubungi perkhidmatan pelanggan kami pada +14158892524

felicia adams said...

Apakah Anda mencari pinjaman bisnis, pinjaman pribadi, pinjaman rumah, mobil
pinjaman, pinjaman mahasiswa, hutang pinjaman konsolidasi, pinjaman tanpa jaminan, usaha
modal, dll .. Atau kau menolak pinjaman oleh bank atau keuangan
lembaga untuk satu atau lebih reasons.You di tempat yang tepat untuk
solusi pinjaman Anda! Saya pemberi pinjaman pribadi, saya memberikan pinjaman kepada
perusahaan dan individu pada tingkat bunga rendah dan terjangkau dari
2%. Bunga. Silahkan hubungi kami melalui email:
financialloanservice@consultant.com
financialoanservice@gmail.com

Terima kasih,
mrs Felicia

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman? atau memerlukan pinjaman untuk membayar dept atau bil-bil anda bimbang tiada lagi, dan jika ya, sila hubungi kami secara langsung pada: jeffersoncarsonloanfirm@hotmail.com

nama: ....
Jumlah Pinjaman yang diperlukan: .......
menyatakan: ....
negara: ...
nombor telefon:.....

NOTA: SEMUA MAIL PERLU DIKEMUKAKAN KEPADA EMAIL INI: jeffersoncarsonloanfirm@hotmail.com

Howard Finance said...

Adakah anda memerlukan pinjaman .Kami adalah sah dan menjamin pemberi pinjaman pinjaman. Kami adalah sebuah syarikat dengan bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman tabungan kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan. Saya mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan benefisiari dipercayai sebagaimana Kami akan gembira untuk menawarkan pinjaman Hubungi kami melalui E-mel: hammers.credit@gmail.com

Perkhidmatan Disediakan termasuk

* Penyatuan Hutang
* Pinjaman Perniagaan
* Pinjaman Peribadi.
* Pinjaman Kereta
* Sewa dan House Pinjaman

Masuk kira semula jika berminat dengan kadar faedah kami sebanyak 4% tahunan. Hubungi kami melalui E-mel: hammers.credit@gmail.com

Sila Nota: Semua individu yang berminat hendaklah menghantar mesej kepada e-mel kami untuk maklum balas segera dan butiran untuk mendapatkan pinjaman.

Selamat sejahtera.

Widya Okta said...

Aku Widya Okta, saya ingin bersaksi pekerjaan yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada orang-orang saya yang mencari untuk pinjaman di Asia dan bagian lain dari kata, karena ekonomi yang buruk di beberapa negara. Apakah mereka orang yang mencari pinjaman di antara kamu? Maka Anda harus sangat berhati-hati karena banyak perusahaan pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih asli sekali di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah menjadi korban dari suatu 6-kredit pemberi pinjaman penipuan, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang dari utang saya sendiri, sebelum aku rilis dari penjara dan teman yang saya saya menjelaskan situasi saya kemudian memperkenalkan saya ke perusahaan pinjaman dapat diandalkan yang SANDRAOVIALOANFIRM. Saya mendapat pinjaman saya Rp900,000,000 dari SANDRAOVIALOANFIRM sangat mudah dalam 24 jam yang saya diterapkan, Jadi saya memutuskan untuk berbagi pekerjaan yang baik dari Allah melalui SANDRAOVIALOANFIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat Anda jika Anda membutuhkan pinjaman Anda lebih baik kontak SANDRAOVIALOANFIRM. menghubungi mereka melalui email:. (Sandraovialoanfirm@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (widyaokta750@gmail.com) jika Anda merasa sulit atau ingin prosedur untuk memperoleh pinjaman.

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan? Ia mengambil
pinjaman untuk membayar bil-bil anda? Pada masa ini kami tawarkan
pinjaman pendidikan, pinjaman perniagaan, pinjaman rumah, pinjaman pertanian,
pinjaman peribadi, pinjaman kereta, dan lain-lain Jika anda perlu
menyatakan minat anda ke atas pinjaman, supaya kita boleh
menghantar maklumat lanjut kepada anda.
Hubungi kami melalui e-mel: sandradonaldloancompany@gmail.com.
Terima kasih
+1 951 703 6414

yusi retnowati said...

Halo, nama saya Yusi Retnowati dari Indonesia, silahkan saya sarankan semua orang di sini harus sangat berhati-hati, karena ada begitu banyak lender pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih yang asli di perusahaan pinjaman palsu. Saya telah scammed oleh 8 lender pinjaman yang berbeda, saya kehilangan begitu banyak uang karena saya mencari pinjaman dari perusahaan mereka. Aku hampir mati dalam proses karena saya ditangkap oleh orang-orang saya karena utang.

Saya hampir menyerah sampai saya mencari nasihat dari seorang teman yang memperkenalkan saya ke pemberi pinjaman kredit asli dan perusahaan yang sangat handal yang Karen Mark Keuangan Perusahaan Pinjaman yang saya dapatkan pinjaman saya sebesar 500 juta rupiah indonesia (Lima ratus juta indonesian rupiah) di kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres yang pada tingkat bunga rendah dari 2%. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan jumlah pinjaman yang saya minta ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, jadi saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres dari Ibu Karen Mark.

Saya ingin Anda percaya Ibu Karen Mark sepenuh hati karena dia telah benar-benar membantu dalam hidup saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan hubungi perusahaan melalui email: (karenmarkfinancialloancompany@gmail.com)
Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya, jika Anda menemukan kesulitan untuk mengajukan pinjaman dari perusahaan. (Yusiretnowati010@gmail.com). Tuhan membantu Anda dan sangat berhati-hati

Unknown said...

Adakah anda Memerlukan pinjaman kredit kewangan segera?
* Pemindahan yang sangat cepat dan segera ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
akaun bank
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
* Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
* Terma pinjaman fleksibel dan bayaran bulanan
*. Berapa lamakah masa untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang dari 24 jam
Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
dari awak.

Hubungi syarikat yang sah dan berlesen ini, yang diberi kuasa
Untuk memberikan bantuan kewangan kepada semua orang
Untuk maklumat lanjut dan borang permohonan pinjaman

E-mel: cashfirmarena@gmail.com


Selamat sejahtera
Sir Joel Williams
SYARIKAT PINJAMAN TUNAI TUNAI
Ketua Pegawai Eksekutif
Tel: +601111850392
E-mel: cashfirmarena@gmail.com
Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

AHMED.E said...

Selamat siang

ini adalah dasar dana global, kami memberikan pinjaman per pendanaan proyek tahunan 100% dengan pinjaman aman dan tidak aman yang tersedia kami dijamin dalam memberikan layanan keuangan untuk banyak klien kami dengan paket pinjaman fleksibel kami pinjaman dapat diproses dan dana ditransfer ke peminjam dalam waktu sesingkat mungkin kita beroperasi di bawah persyaratan yang jelas dan mudah dipahami dan kami menawarkan pinjaman kepada semua jenis untuk tertarik klien perusahaan perusahaan dan semua jenis organisasi bisnis, individu swasta dan investor real estate hanya menghubungi kami dengan nama di bawah Jika Anda sedang melihat bagaimana mendapatkan pinjaman hubungi kami kami dapat membantu Anda keluar EMAIL: globalfundfoundation9@gmail.com
BBM: D8633B93

ONE BILLION RISING FUND said...

selamat hari semuanya

Ini untuk memberi tahu masyarakat umum bahwa ONE BILLION RISING FUND saat ini menawarkan Pinjaman Jangka Panjang dan Jangka Pendek untuk organisasi individu dan koperasi yang secara serius memerlukan dukungan finansial untuk memperbaiki bisnis atau kebutuhan keuangan lainnya dengan tingkat suku bunga rendah. untuk segala bentuk pinjaman keuangan, ini terjangkau, dengan suku bunga rendah, layanan pinjaman kami berkisar dari jumlah minimum ($ 3.000,00) sampai jumlah maksimum ($ 40.000, .00) dan dengan durasi minimum 1 tahun, dan jangka waktu maksimum 10 tahun yang telah disetujui oleh perusahaan pinjaman, sebelum kami dapat mengarahkan Anda ke bank pengalihan yang akan segera memulai pinjaman Anda, jadi biarlah kami memiliki aplikasi Anda sekarang dengan rincian Anda untuk diproses lebih lanjut hubungi kami dengan informasi berikut. di bawah.
via email: onebillionrisingfund@gmail.com
BBM: D8E814FC
kami menawarkan pinjaman dalam berbagai mata uang
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::
DOLAR
POUND
EURO
RM
IDR

hubungi kami sekarang

ONE BILLION RISING FUND said...

selamat hari semuanya

Ini untuk memberi tahu masyarakat umum bahwa ONE BILLION RISING FUND saat ini menawarkan Pinjaman Jangka Panjang dan Jangka Pendek untuk organisasi individu dan koperasi yang secara serius memerlukan dukungan finansial untuk memperbaiki bisnis atau kebutuhan keuangan lainnya dengan tingkat suku bunga rendah. untuk segala bentuk pinjaman keuangan, ini terjangkau, dengan suku bunga rendah, layanan pinjaman kami berkisar dari jumlah minimum ($ 3.000,00) sampai jumlah maksimum ($ 40.000, .00) dan dengan durasi minimum 1 tahun, dan jangka waktu maksimum 10 tahun yang telah disetujui oleh perusahaan pinjaman, sebelum kami dapat mengarahkan Anda ke bank pengalihan yang akan segera memulai pinjaman Anda, jadi biarlah kami memiliki aplikasi Anda sekarang dengan rincian Anda untuk diproses lebih lanjut hubungi kami dengan informasi berikut. di bawah.
via email: onebillionrisingfund@gmail.com
BBM: D8E814FC
kami menawarkan pinjaman dalam berbagai mata uang
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::
DOLAR
POUND
EURO
RM
IDR

hubungi kami sekarang

Related Posts with Thumbnails