Sunday, October 21, 2007

IKLAN PROTON - PAKAI TALI PINGGANG KETIKA MEMANDU

ASSALAMUALAIKUM...

Orang semua ramai dah balik KL. Tapi sapa sapa yang nak sambung cuti dan baru nak balik kampung, jemput-jemputlah menonton youtube nih. Kelakor... seram pun ada gak... Ini iklan daripada Proton.. tak perasan pulak keluar masa raya baru-baru nih... Ingat.. Pakai tali pinggang keledar.


5 comments:

wmafendi said...

Menarik jugak iklan ni. Boleh lawan iklan raya Petronas ngan TV3.Cuma, doktor, semasa saya kat kampung saya tak tengok plak iklan ni..hehhe

arsaili said...

baru 1st time tengok iklan nih..bali malaysia raya baru2 ni tak nampak plak...selamat hari raya maaf zahir batin

Ani said...

Assalamualaikum doktor
Saya seorg pnghidap jantung bengkak sebelah. Keadaan ini mnyebabkn tekanan darah saya diparu2 tinggi. Untuk pngetahuan doc tekanan darah saya mmng rendah sjak dari kecil lagi. Pada tahun 2007 ketika saya mngandungkn ank bongsu saya seluruh anggota bdn saya bngkak2 tp saya blom tau lg yg saya mnghidap bngkak jntung. Ini kerana susur galur keturunan saya tidak ada yg berpnyakit jantung cuma kncing manis dan darah tinggi. Pertanyaan saya kenapa air dalam badan saya tidak lawas dgn swajarnya sdangkn doc telah mmbekalkn pil lawas kencing untuk saya. Air kencing saya akan lawas 10 hingga 20mnt skali dalam masa 2 hingga 3 jam apabila saya mngambil dos lawas kencing sbnyk 2 biji skali mkn bukan 1/2 biji sepertimana yg telah doc ttapkn.

Hindi Choti said...


Hindi sexy Kahaniya - हिन्दी सेक्सी कहानीयां

Chudai Kahaniya - चुदाई कहानियां

Hindi hot kahaniya - हिन्दी गरम कहानियां

Mast Kahaniya - मस्त कहानियाँ

Hindi Sex story - हिन्दी सेक्स कहानीयां


Nude Lady's Hot Photo, Nude Boobs And Open Pussy

Sexy Actress, Model (Bollywood, Hollywood)

Kisah Sukses said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

Related Posts with Thumbnails