Thursday, August 2, 2007

AC Di Mana? AC di Klinik Idzham...

Assalamualaikum..


Terima kasih di atas sokongan semua bloggers, visitor blog saya telah mencecah sebanyak 224 orang semalam... memang di luar jangkaan terutama blogger yang baru bertatih seperti pakcik nih... terima kasih sekali lagi...

Malam tadi pukul 12.00 tgh malam... seorang celebrity datang ke klinik saya bekerja di Ampang... Cuba teka siapa?? yaa... AC di mana?? AC di sini... AC mizal saudara-saudari... Beliau datang dengan isterinya, Pn Emylia Rosnaida atau gelaran manja oleh suaminya."Bi" (mungkin singkatan baby)... Dua-dua tinggi melangit.. ingatkan den tinggi sangat.. tapi bila berdiri sebelah Emylia.. terasa rendah diri pulak... Tinggi si AC Mizal toksah cerita lah... panjang katil kat klinik tu, panjang lagi si AC.


Saya tak boleh bagitahu sebab apa dia datang ke klinik... itu melanggar confidentiality doktor-pesakit kan... tapi seronok juga berborak dengan saudara AC Mizal kerana beliau saya dapati agak peramah... isterinya pun serupa. Ia berakhir dengan sebuah nasihat, beberapa jenis ubat dan sekeping surat MC untuk beliau.. Ingatkan bercuti esok tak keluar ERA.. tapi pagi-pagi buta dah dengar suara dia memekik... hmm.. gelak pun sama kuat cam semalam.. tak bunyi cam orang sakit pun... Saja je dengar pagi di ERA pagi tadi.. manalah tahu dia tersasul nama saya ke..keh keh keh.. glamour jap.

Dah banyak kali juga saya berjumpa dengan celebrities Malaysia nih.. kenal tak Zaidi Omar... dia datang beberapa bulan lepas. Yang paling best cuba teka... Fasha Sanda... huuu... menggelotar den... Tapi bukan dia yang sakit, kakak dia... masuk-masuk ajer duduk kat kerusi depan saya pakai spek hitam... Celebrity ni kan, pakai spek hitam pun aura dia tetap ada.. berpeluh gak nak periksa kakak si Fasha... bukan apa.. sebab Fasha Sanda tengah usha nih... tak senang duduk... ke kiri salah... ke kanan pun salah... kekeke... kan bagus kalau Fasha yang sakit... kekeke..

Untuk celebrity yang dah senior, Dato' A. Rahman Hassan pun pernah datang jumpa saya membawa cucunya yang tak beberapa sihat. Masa tuh saya terlupa nak panggil gelaran Dato'. Panggil Encik jer... lepas dia dah kuar baru tepuk dahi.. lerrr.. Dato' lah... apo kono eh Jang... Harap2 dia tak berapa kisah...

Masa Julie Dahlan datang bawa anaknya Hairy, saya agak teruja jugak... Maklumlah mana tahu Mama Julie nak carik pelakon extra untuk filem dia... kui kui.. boleh gak muka saya masuk babak filem.. pegang tombak pun ok... Mama Julie nie dia cerewet sikit. Bukan cerewet apa, dia nak yang terbaik untuk anaknya.. yes.. tapi kan Hairy tuh dah besar tau.. dah 20+ umurnya... very protective mother I can see...

Tak der apa cerita yang serius2 nak share ngan U all hari nih... thanks anyway sebab visit... Esok kita tulis bende serius ok?


ok Adios.. Ma'as Salamah...


wassalam








5 comments:

Raiyan said...

wow!dapat jumpa fasha sandha laaa....
untung juga jd doktor ya! dapat jumpa celebrity.hehe

Dr Azwan said...

Haha.. :O.. eleehh.. dia mengedeng Irfan Khairi tuh... kita buat-buat tak nampak jer..

Raiyan said...

hahaha.menyakat nombor satu yer!

Hindi Choti said...


Hindi sexy Kahaniya - हिन्दी सेक्सी कहानीयां

Chudai Kahaniya - चुदाई कहानियां

Hindi hot kahaniya - हिन्दी गरम कहानियां

Mast Kahaniya - मस्त कहानियाँ

Hindi Sex story - हिन्दी सेक्स कहानीयां


Nude Lady's Hot Photo, Nude Boobs And Open Pussy

Sexy Actress, Model (Bollywood, Hollywood)

Kisah Sukses said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini YUSUF ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI RUSLAN SALEH yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI RUSLAN SALEH dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI RUSLAN SALEH di 0812-43477455 Untuk yg di luar indon telefon di +62812-43477455, Atau KLIK DISINI 2D 3D 4D 5D 6D saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI RUSLAN SALEH saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI Ruslan adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.

Related Posts with Thumbnails