Friday, February 1, 2008

Artikel Perubatan yang Hilang


Assalamualaikum kepada semua pembaca.

Saya telah menulis satu artikel yang panjang semalam berkenaan dengan epilepsi, perawatan dan cara menangani sawan. Namun apakan daya, artikel itu tidak keluar disebabkan masalah teknikal dan karya asalnya telah hilang dari simpanan.

Menulis artikel perubatan ini pun terpaksa menunggu mood dan ilham. Bukan hanya sekadar fakta sahaja. Oleh itu saya membuat keputusan untuk merehatkan otak saya dan menunggu ilham yang baru timbul.

Mungkin saya akan menulis semula pada hari Ahad atau Isnin depan. Nantikan kemunculan artikel tentang epilepsi tersebut. Wassalam.

3 comments:

Anonymous said...

salam dr.azwan..

alahai frustnya...semalaman sya tunggu artikel dr.. masalah teknikal rupanya. Nnti dr jgn lupa post kat sini yer.Sbb sya mmg kumpul artikel berkaitan epilepsi ni. Harap dr azwan sudi tulis blik yer.. :)

Anonymous said...

assalamualaikum tuan umah,

alamak.frust la jgk. byk benda penting nak tau pasal seizure ni. harap dr azwan dpt poskan bila ada kesempatan ekk.

bab neuro ni sy kantoi sket.hehe. thanks in advance. :)

Kerch said...

saya pun frust..dah nampak last week. tapi sebab artikel tu panjang saya fikir bleh baca ngan pemahaman yang lebih kemudian..ermmm harapnya dr tak putus asa ye..

Related Posts with Thumbnails