Friday, February 1, 2008

Artikel Perubatan yang Hilang


Assalamualaikum kepada semua pembaca.

Saya telah menulis satu artikel yang panjang semalam berkenaan dengan epilepsi, perawatan dan cara menangani sawan. Namun apakan daya, artikel itu tidak keluar disebabkan masalah teknikal dan karya asalnya telah hilang dari simpanan.

Menulis artikel perubatan ini pun terpaksa menunggu mood dan ilham. Bukan hanya sekadar fakta sahaja. Oleh itu saya membuat keputusan untuk merehatkan otak saya dan menunggu ilham yang baru timbul.

Mungkin saya akan menulis semula pada hari Ahad atau Isnin depan. Nantikan kemunculan artikel tentang epilepsi tersebut. Wassalam.

5 comments:

EJ said...

salam dr.azwan..

alahai frustnya...semalaman sya tunggu artikel dr.. masalah teknikal rupanya. Nnti dr jgn lupa post kat sini yer.Sbb sya mmg kumpul artikel berkaitan epilepsi ni. Harap dr azwan sudi tulis blik yer.. :)

baiksss said...

assalamualaikum tuan umah,

alamak.frust la jgk. byk benda penting nak tau pasal seizure ni. harap dr azwan dpt poskan bila ada kesempatan ekk.

bab neuro ni sy kantoi sket.hehe. thanks in advance. :)

For Sale said...

saya pun frust..dah nampak last week. tapi sebab artikel tu panjang saya fikir bleh baca ngan pemahaman yang lebih kemudian..ermmm harapnya dr tak putus asa ye..

Hindi Choti said...


Hindi sexy Kahaniya - हिन्दी सेक्सी कहानीयां

Chudai Kahaniya - चुदाई कहानियां

Hindi hot kahaniya - हिन्दी गरम कहानियां

Mast Kahaniya - मस्त कहानियाँ

Hindi Sex story - हिन्दी सेक्स कहानीयां


Nude Lady's Hot Photo, Nude Boobs And Open Pussy

Sexy Actress, Model (Bollywood, Hollywood)

KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan  ☎ (( +6282321594488 )) ATAU KLIK DISINI PESUGIHAN DUNIA GHAIB Wassalam

Related Posts with Thumbnails