Friday, August 15, 2008

Jawatan Kosong di PUSRAWI...




Assalamualaikum,

Kepada mana-mana doktor yang berminat untuk mengisi jawatan Pegawai Perubatan di Jabatan Kecemasan dan Kemalangan PUSRAWI, boleh lah berbuat demikian kerana seorang doktor di kecemasan PUSRAWI iaitu DR Osman yang dikaitkan dengan kontroversi telah diberhentikan kerja. Ini adalah kerana kehilangan beliau baru-baru ini tidak dapat dikesan dan tidak melaporkan ketidak hadiran belliau telah melanggar akta buruh. Gaji beliau juga tidak dibayar kerana masalah itu.

Ada sapa-sapa doktor yang berminat untuk mengisi jawatan tersebut boleh lah berhubung dengan GM PUSRAWI beserta resume anda.

Tetapi pastikan anda tidak memeriksa mana-mana pesakit yang memberitahu anda bahawa dia diliwat!... Anda mungkin mengalami nasib yang sama dengan Dr Osman.

Apatah lagi PUSRAWI mempunyai reputasi untuk tidak melindungi dan menghargai doktor dan staf mereka.

Salam.

3 comments:

ima said...

Tu berita petang semalam, tapi berita kot radio pagi tadi saya dgr , tak dipecat la pulak , masih dalam bercuti, ke dah amend ni...tak pasai2 pening la kita ni skrg, tapi bukan dr di PUSRAWI je yg akan reject patient kena liwat...dr. Azwan pun sama gak, silap2 dpt glamour free..hehe

Dr Azwan said...

ima : ye ke. Baguslah kalau tak kena pecat. Kalau saya yang mengecheck entah ler. kalau orang komplen sakit buntut.. wajib tengok.. hehe.. Tu rule out sodomy..

Hindi Choti said...


Hindi sexy Kahaniya - हिन्दी सेक्सी कहानीयां

Chudai Kahaniya - चुदाई कहानियां

Hindi hot kahaniya - हिन्दी गरम कहानियां

Mast Kahaniya - मस्त कहानियाँ

Hindi Sex story - हिन्दी सेक्स कहानीयां


Nude Lady's Hot Photo, Nude Boobs And Open Pussy

Sexy Actress, Model (Bollywood, Hollywood)

Related Posts with Thumbnails