Friday, August 8, 2008

Shhh... rahsia... jangan klik...



Assalamualaikum,

Harap semua pembaca jangan klik kat sini.. tolonglah saya. Kalau anda didapati klik di sini saya tidak bertanggungjawab di atas apa yang akan anda akan baca. Jikalau anda terbaca, saya harap anda tidak memberitahu kepada orang lain. Segala maklumat di link ini dianggap sulit dan saya tidak akan bertanggungjawab sekiranya anda ditangkap kerana membaca dokumen ini. Sekiranya anda ditangkap, jangan babitkan saya di dalam hal ini. Kalau saya ditangkap, siapa nak bagi cacing-cacing saya makan nanti? ... Sekali lagi.. jangan klik di sini...
WallahuA'lam.

6 comments:

Anonymous said...

rasa-rasa, Dr tu boleh kena ambil tindakan disiplin ke? sbb dedahkan maklumat sulit pesakit sebegitu?

saya rasa semua professional job ada etika tersendiri.

pakdi
http://pakdi.my

Amalina said...

salam, hehehe.

Dr Azwan said...

pakdi : dalam kes ini entahlah. Tapi kalau dalam keadaan biasa memang tidak boleh. Kena sangkut oleh Malaysian Medical Coucil. Tapi kalau tengok laporan Medical tu tarikhnya lain ngan statutory Declaration. SD tu tarikhnya later. Mungkin medical report tuh dirahsiakan oleh PUSRAWI tetapi bocor@leaking. Macamana RPK dapat pun tak tahu. Tapi rasanya mungkin Dr tuh buat sebab ada foul play dalam laporannya. Mungkin act of defense. Tuh sebab dia buat statutory Declaration. Wallahu A'lam.

kucau said...

ermm mane dier yg kata dr nie kene tangap dgn polis 3 hari seperti yg RPK cakap. Takkan takde kot dlm SD nie . RPK tipu ker?

kucau said...

ok wan , cuba ko baca medical opinion yg neutral dari dr rafik nie . now tell me how many of us worship RPK everyday.


http://rights2write.wordpress.com/2008/07/29/pusrawi-medical-report-did-rpk-erred/

http://rights2write.wordpress.com/2008/08/07/dr-osman-medical-report-2/

Dr Azwan said...

Aku tak tahu pun apa yang RPK tulis or comment dia on the PUSRAWI report. Bagi aku RPK tak der medical knowledge untuk comment on the report. His comment might be biased. Serupa jugak dengan komen Dr. Rafik. Aku rasa dia pun sided jugak.

Tapi aku suka Dr Osman defend himself on his medical report and statusory declaration. Itu jer. Saiful may be sodomized ataupun tidak. tapi tindakan menekan Dr Osman untuk change the statement or whatsoever adalah di luar batas keadilan.

I agree that Saiful should be examined by gastro atau surgeon. Tapi kalau ada surgeon punya report leaked out pun syiok jugak...

Related Posts with Thumbnails