Tuesday, May 5, 2009

Dr Azwan Memerlukan 20 Orang Konsultan Pelaburan!!




Salam,

Saya memerlukan 20 orang jurujual hebat untuk menjadi konsultan saya sepenuh masa atau secara sambilan untuk Skim Murabahah BIONAS untuk Penanaman Pokok Jatropha Carcus bagi tujuan penghasilan Biodiesel dunia sebagai aternatif minyak petrol dan diesel.

Konsultan ini mestilah Muslim yang boleh bekerja sendiri, mempunyai sedikit latarbelakang tentang kewangan Islam, berhemah tinggi, konsisten dan boleh menjual produk berasaskan pelaburan.
SKIM MURABAHAH BIONAS

Skim Pelaburan Murabahah anjuran BIONAS ini merupakan skim pelaburan tanpa riba' yang menjadi alternatif bagi skim-skim pelaburan yang dikhuatiri syubhah termasuk ASB, ASN, ASW hatta mana mana simpanan atau deposit sekalipun di bank Malaysia. Bagi mengetahui lebih lanjut skim ini, sila lawati laman web ini.


Skim murabahah ini melibatkan pembelian sejumlah anak-anak pokok daripada nurseri BIONAS oleh pelabur dengan akad dan kemudian dijual semula kepada BIONAS untuk dibesarkan. Pembayaran hasil pelaburan dilakukan secara pembayaran berperingkat atau pembayaran tertunggak pada kadar nisbah untung yang dipersetujui oleh pembeli dan penjual.

Bagi skim penanaman pokok jarak, terdapat kampung dan daerah-daerah pendalaman di mana kawasan yang kaya dengan tanah tetapi tuan punya tanah tidak berkemampuan untuk membangunkan kawasan tersebut. Oleh itu BIONAS mengambil inisiatif membangunkan tanah terbiar tersebut dengan keuntungan kongsi bersama 20%-80%. Pembiayaan buka tanah dan penanaman adalah 100% daripada BIONAS. Buat masa ini, tanah yang telah dan bakal dibangunkan mencakupi 3 juta ekar di seluruh semenanjung, Sabah dan Sarawak.

Oleh kerana skim penanaman Jetropha ini melibatkan kewangan yang besar dan prinsip BIONAS menganggap pinjaman di bank dengan riba' itu haram, maka ia membangunkan satu skim dipanggil skim pelaburan murabahah telah dilaksanakan. Kelulusan Bank Negara Malaysia telah diperolehi untuk melaksanakannya dan panel syariah juga telah diwujudkan. Untuk memberi kepercayaan kepada para pelabur, pembayaran keuntungan akan dibuat melalui post dated cheque oleh Bank al-Rajhi selaku bank panel BIONAS.

Produk ini juga boleh diniagakan di luar Malaysia dan pelaburan boleh dibawa masuk dari negara luar termasuk dari timur tengah melalui deposit di dalam sebuah Bank yang mempunyai cawangan di seluruh dunia iaitu Bank al-Rajhi.

Deposit sehingga USD 1 billion ini merupakan peluang anda untuk meneroka pasaran di seluruh dunia secara halal dengan menggunakan skim ini. Sasaran di dalam negara adalah pelabur yang mahukan pelaburan secara halal dan tayyib, tanpa ragu-ragu dan syubhah.
MINYAK JETROPHA DAN BIODIESEL

Penghasilan minyak Jetropha untuk biodiesel telah diuji dan yang paling menarik ia beracun dan tidak boleh dibuat bahan makanan sebagaimana minyak kelapa sawit (oleh itu tidak akan menimbulkan krisis makanan sejagat). Tidak seperti minyak sawit yang beku pada suhu yang rendah, minyak jetropha boleh digunakan di negara beriklim sejuk. Malah Mercedes Benz telah menguji penggunaan biodiesel Jetropha sebagai bahan api dan telah memandu uji sejauh 30,000 km. Bahan sisa press cake jetropha dijual ke Jepun sebagai sumber bahan bakar untuk penghasilan elektrik. Sila rujuk artikel wikipedia Food vs Fuel tentang isu sawit sebagai minyak biodiesel.

Minyak jetropha adalah bersih dan mesra alam. Ia mudah ditanam dengan kos yang kurang dan ia boleh ditanam secara intercrop dengan tanaman kontan yang lain seperti jagung dan tebu. Harga jualan sekarang ialah USD 800/tan. Tempahan daripada negara Jerman, Jepun dan Itali sebanyak beratus ribu tan metrik minyak biodiesel untuk kegunaan B20 minyak mereka telah diterima oleh BIONAS.

Untuk memahami apa itu BIONAS dan Penanaman pokok Jatropha Carcus sila lawati http://www.bionas.com.my/index.htmlatau http://www.biofuelbionas.com/

Perasmian Skim Murabahah ini InsyaAllah akan diadakan pada awal Jun 2009 dan dijangka akan dirasmikan oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Y.B. Mejar Jeneral Dato' Jamil Khir Bin Baharom (B) di pejabat BIONAS di Kg. Baru, Kuala Lumpur. Prospektus, iklan-iklan di media cetak juga akan diedarkan melalui akhbar-akhbar utama.

Kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi Konsultan bagi skim Murabahah ini, sila hubungi saya Dr Azwan 012-9597074 atau email di abiteha@yahoo.com untuk penerangan lanjut dan bertemu dengan CEO BIONAS. Sesiapa yangberminat untuk melabur juga boleh menghubungi saya dengan pembelian anak pokok minima RM 3000.00 dan keuntungan 75% selepas 3 tahun.

Salam.

87 comments:

-NaNa- said...

Hi Doc..

Tiba2 teringat satu posting doktor dahulu kala... Saja ingin 'menyibuk' bertanya... Dulu kan doktor pernah cakap bakal menang RM20000 yg peraduan 'pampers' ape ntah tu...yang doktor & isteri berjaya kumpulkan kad2 bernombor tu... apa cerita terbarunya? sudah terimakah 'durian runtuh' tu?

Dr Azwan said...

dah dapat. Bayar hutang. Melabur dalam bisnes dan saham.

Rohani said...

Salam Dr,

Dulu saya pernah sarankan suami saya supaya tanam pokok jarak ni.. Dia ada la tanah kat kampung, bukan besar, dalam 2 ekar je. Tapi masa tu terdengar la suara2 yang mengatakan tak payah tanam la pokok ni.. Dah banyak yg tanam tapi terbiar macam tu je sebab kos utk membuat minyak dari buah ni sgt tinggi. Jadi kami membatalkan niat tu...
Pertanyaan saya adakah benar pendapat ini? Bukan apa, nanti ada yg buat pelaburan, tapi hanya berjalan sekerat jalan je.
Kalau tanah 2 ekar bionas ambil ke utk buat projek ni?
terima kasih

Anonymous said...

Saya ni bukan mahir isu energy industry ni.

Kena tanya orang-orang minyak ni. prospeknya bagaimana.

hehe

Pakdi
http://pakdi.my

Dr Azwan said...

Rohani : boleh contact BIONAS. Tapi kalau ikut BIONAS, kurang2 kalau profitable nak tanam 6 ekar ke atas. Satu ekar boleh tanam 800 pokok menghasilkan 3.6 tan sahaja , satu tan BIONAS beli semula cuma RM 850. Kalau ada banyak ekar then, ada commercial value.

Pakdi : Bagus juga. Saya juga nak tahu macamana prospek Biodiesel daripada pakar energy.
Ada dua convention besar tentang biodiesel dunia iaitu Kyoto Protocol (Kyoto Convension) di mana Malaysia juga terlibat dan satu lagi Energy Policy of the EU ttg penggunaan 10% biodiesel oleh negara anggota EU.
Dalam Energy policy of the EU, 10% target penggunaan Biodiesel akan dicapai dalam tahun 2020. Ada kemungkinan tak ia akan lebih awal? Mungkin satu kemungkinan juga kalau kita mampu menjadi pengeluar.
InsyaAllah.

Mimiey said...

Salam doc, sorry lar sebab cmment kat cni. apa yg sy nak cakapkan niey pasal perkara lain. Sy nak tanya satu soklan, hope doc dpt explain lar. sy nak tahu pasal kembar tahun. maksudnya(cth), anak pertama lahir bulan 1 2009 and anak kedua lahir bulan 12 2009. Ada ker kemungkinan kalau anak kedua tue tak sihat, dapat penyakit? sy ada member yg kembar tahun and adik si kembar ada penyakit jantung. adakah ini kebetulan atau mmg ada logiknya dari segi kesihatan ibu? tq..

Dr Azwan said...

mimiey : takder kena mengena. Kembar tahun ni hanya cakap orang melayu kita. pada hakikatnya mereka bukan kembar sebab lahir pada tarikh berbeza.

Riey said...

Masa sekolah rendah dulu, saya sekelas dengan 2 orang adik beradik yang 'kembar tahun ni'. Alhamdulillah nampak sihat wal;afiat jer...

ESUADI MUSTAFFA said...

salam doc saya berminat untu join program belan semula [pokok nie tetapi modal sebanyak 3k tue takder la camner caranyaaa leh bagtau tak.. say mempunyai tanah dan ingin menanam pokok jarak ini . tetapi kos 3k tue tak mampu la ada car tak doc

hubungi saya

aingudiq@gmail.com
saya berada di kuantan pahang

Dr Azwan said...

salam saudara iseymiyaki, boleh tahu berapa ekar tanah. kalau banyak boleh BIONAS bantu.

BIG CASH 8888 said...

Dr Azwan. Saya memang berminat dengan usaha tuan ini. Tetapi kalau saya buat nurseri bekalkan anak-anak pokok jarak ini, bagi pihak Tuan Dr. dan BIONAS… boleh ke?.. TQ

Anonymous said...

assalamualaikum doc.
kalau pelaburan sebanyak 3k .agaknya macammana pendapatan yang akan diberikan samada setiap bulan atau tahun.

Anonymous said...

kalau nak jadi pelabur dan ejen..caranya. from sabah

Anonymous said...

3 juta ekar?besar betul?macam saiz felda.boleh beritahu salah satu lokasi ngan detail?.pas tu,nak tanya,bionas dah ada fasiliti hasilkan biodiesel?kat mana?sebab kata dah dapat oder dari buyer,kan ape,saya ni sceptikal,mesti periksa betul2 sebelum boleh terima apa2 penyataan.sekian

zay2985 said...

Assalammualaikum Dr. Saya ingin bertanya, adakah Konsultan ini boleh dijalankan secara separuh masa? Adakah sebarang target untuk mencari jumlah prospek dalam tempoh tertentu? Terima Kasih...

Dr Azwan said...

Untuk mengetahui lokasi penanaman dan sebagainya boleh lawat website yang saya tulis pada artikel. Minggu ni BIONAS akan ke filipina kerana diberi tanah di sana utk tujuan penanaman.

Zay2985 : Konsultan boleh dilakukan secara sparuh masa. Kita boleh jumpa untuk berbincang dengan lebih lanjut.

Dr Azwan said...

Pelaburan RM 3000 - dapat RM 5250 selepas 3 tahun. Keuntungan 75%. Perjanjian dengan duti setem, ada akad. Dapat cek selepas satu minggu daftar. Kami tidak terima tunai, terus masuk ke dalam bank al rajhi dan faks kan slip bukti. Comply to Bank Negara rules dan syariah InsyaAllah. Lesen KDNHEP pun ada.

bain said...

Askm, rujuk blog zaharuddin.net..keuntungan yang tetap iaitu 75%tidak menetapi syarak..keuntungan tidak boleh ditetapkan..yang boleh anggaran rasayna..komen DR?

Unknown said...

TAWARAN PINJAMAN UNTUK SEMUA (MEMOHON SEKARANG)

Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita? Adakah anda dalam mana-mana tekanan kewangan? adakah anda memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda mempunyai pendapatan yang rendah dan mendapati sukar untuk mendapatkan pinjaman dari bank-bank dan institusi kewangan lain? Jawapan: Di sini, Christiana Anderson Firma Pinjaman adalah jawapannya. Kami menawarkan;

a) pinjaman peribadi, pengembangan perniagaan.
b) Perniagaan Mula-up dan pendidikan.
c) penyatuan hutang.
d) Pinjaman Wang Hard.

Walau bagaimanapun, kaedah kami yang kemungkinan untuk menandakan jumlah pinjaman yang diperlukan dan juga jangka masa yang anda mampu untuk menyelesaikan pembayaran balik pinjaman dengan kadar faedah sebanyak 2%. Ini memberikan peluang sebenar untuk mendapatkan wang yang anda perlukan anda. Calon yang berminat perlu menghubungi kami melalui: angeladavidsloan@gmail.com

Unknown said...

Hello Dear, Permohonan Pinjaman Adakah anda berminat untuk mendapatkan pinjaman @ 2%? Jika ya,? email kami sekarang untuk maklumat lanjut mengenai pinjaman yang anda perlukan sebagai pinjaman. Sekarang sila hubungi kami di: gloryloanfirm@gmail.com bersama-sama dengan maklumat di bawah. Tawaran kami sebanyak $ 3,000.00 kepada $ 20,000.000.00 juga memohon maklumat lanjut {Lengkapkan borang di bawah pinjaman} Nama anda: =========== NEGARA: =========== NEGERI =========== ALAMAT: =========== GENRE: =========== Jumlah yang diperlukan: ========== = TEMPOH: =========== NOMBOR TELEFON: =========== ============= nama Puan Anita Hubungi kami di e Ini -mel: gloryloanfirm@mail.com Salam
Akaun yang lebih baik bagi syarikat-syarikat yang sah.
Balas

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
* Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula lapan minggu selepas anda mendapatkan wang
akaun bank
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
* Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
* Terma pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
*. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman
Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang dari 24 jam
Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka 'perlu
Dari Anda.

Hubungi sah dan berlesen Syarikat Amanah yang diberi kuasa
bahawa bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
Untuk maklumat dan pinjaman lebih permohonan membentuk perniagaan bersama, melalui

e-mel: cashfirmarena@gmail.com

SIR EVA Demeter
Ketua Pengarah
CASHFIRM

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?

* Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda

* Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang

akaun bank

* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%

* Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang

* Terma pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan

*. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman

Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang dari 24 jam

pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan

dari awak.



Hubungi sah dan syarikat amanah berlesen yang dibenarkan

bahawa bantuan kewangan kepada negara-negara lain.

Untuk maklumat dan pinjaman lebih permohonan membentuk perniagaan bersama, melalui



e-mel: cashfirmarena@gmail.com



SIR EVA DEMETER

Ketua Pengarah

CASHFIRM

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman kredit kewangan yang mendesak?
* Pemindahan Sangat cepat dan serta-merta ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
akaun bank
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
* Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) Panjang
* Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
*. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman
Anda boleh mengharapkan jawapan awal kurang daripada 24 jam
pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang mereka perlukan
dari awak.

Hubungi syarikat ini sah dan berlesen, yang diberi kuasa
untuk memberi bantuan kewangan kepada Everybody
Maklumat dan permohonan pinjaman lebih bentuk

email: cashfirmarena@gmail.com


Selamat sejahtera
Sir Joel Williams
FIRM TUNAI PINJAMAN SYARIKAT
Ketua Pegawai Eksekutif
TEL: +60183723787
E-mel: cashfirmarena@gmail.com
Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

Mary Robert said...

Adakah anda memerlukan pinjaman segera?
* Pemindahan Sangat cepat dan segera ke akaun bank anda
* Pembayaran bermula lapan bulan selepas anda mendapat wang dalam anda
akaun bank
* Kadar faedah yang rendah 2%
* Pembayaran jangka panjang (1-30 tahun) Tempoh
* Syarat-syarat pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan
*. Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas memfailkan permohonan kredit,
Anda boleh menjangkakan bahawa sambutan awal kurang daripada 24 jam dan
pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kita perlukan
dari awak.
Hubungi sah dan berlesen rasmi syarikat pinjaman
bahawa bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
Untuk maklumat lanjut dan borang permohonan pinjaman melalui Hubungi sekarang
email: maryrobert422@gmail.com

Anita said...

Hello,
Adakah anda dari segi kewangan ke bawah? adalah perniagaan anda menangis untuk kebangkitan semula kewangan, adakah anda mendapatkan pinjaman di bank dan tangan pemberi pinjaman yang salah dan anda di mana menolak? mencari tiada lagi, beberapa pemberi pinjaman di sini tidak bersedia untuk membantu anda, semua yang mereka mahu adalah untuk merobek anda wang yang diperolehi keras anda, menipu rakyat yang tidak berdosa dan meningkatkan kesakitan mereka. Kami adalah pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan kami memulakan program pinjaman ini untuk membasmi kemiskinan dan mewujudkan peluang untuk keistimewaan yang kurang untuk membolehkan mereka menubuhkan sendiri dan memulihkan perniagaan mereka. untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi kami melalui e-mel: anitacharlesqualityloanfirm@gmail.com. kejayaan anda adalah matlamat kami.
sila memohon syarikat yang sah.

Unknown said...

Sejak tahun 2005, MATILDA BLAKE LOAN FIRM telah menyediakan pinjaman perkhidmatan penuh kepada individu, perniagaan, organisasi, keluarga dan pekerja di seluruh Amerika dan Afrika dan kini kami membuka pegawai proksi di Asia.
Hari ini, dengan $ 6.0 bilion dalam aset dan lebih 50 lokasi pinjaman, kita cukup besar untuk memenuhi keperluan pinjaman pelanggan kami, tetapi cukup kecil untuk berkhidmat kepada mereka dengan baik. Matilda Blake Pinjaman Firm ialah lembaran imbangan yang kukuh, akar masyarakat dalam dan komitmen yang berkekalan dan perhubungan yang bermakna adalah asas untuk pencapaian rekod panjang dan kejayaan.
Kami menawarkan Pinjaman ini dengan kadar faedah yang sangat munasabah 5-7% bergantung kepada jenis pinjaman yang diminta comparied kepada bank-bank 15-25%. Jika berminat anda boleh menghubungi kami secara langsung melalui e-mel Firma itu; matildablakeloanfirm@gmail.com atau membuat panggilan melalui +14158892524.

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman? Anda mahu menjadi kewangan yang stabil? Atau anda ingin mengembangkan perniagaan anda? Kami menawarkan pinjaman perusahaan, pinjaman kereta, pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi dan pinjaman Krismas? kami memberi pinjaman pada kadar faedah yang sangat rendah sebanyak 2% keselesaan berpanjangan, yang boleh dirunding. Tawaran ini adalah terbuka kepada semua, sila hubungi kami melalui e-mel kami di talian (sanchezloanfirm@gmail.com)

HENRIETTA PAUL said...

Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk mula y perniagaan kami sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman w engan 2% kepentingan untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (CHOSENLOANFIRM@GMAIL.COM)

Unknown said...

Hello, nama saya Henny Silalahi, dari Indonesia, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman perlu berhati-hati kerana banyak syarikat pinjaman penipuan di sini di internet, tetapi mereka masih merupakan syarikat pinjaman palsu asal.
Beberapa bulan yang lalu, saya adalah dari segi kewangan tegang dan terdesak, saya menjadi mangsa penipuan oleh beberapa syarikat pinjaman dalam talian, kerana saya memerlukan syarikat pinjaman yang jujur.

Saya hampir berputus asa, tidak sehingga saya mendapatkan nasihat daripada rakan yang kemudian mengarahkan saya untuk pinjaman pemberi pinjaman yang sangat handal MORISS CERULO LOAN FIRM, yang memberi pinjaman pinjaman tidak bercagar 750 juta dalam masa kurang daripada 24 jam tanpa tekanan atau tekanan kepada kadar faedah yang lebih rendah daripada 2%. Saya amat terkejut apabila saya memeriksa akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah pinjaman yang saya digunakan secara langsung dipindahkan ke akaun bank saya tanpa apa-apa kelewatan atau kekecewaan, kerana saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang ramai boleh mendapatkan pinjaman mudah tanpa tekanan.

Saya mahu anda menjadi pasti dan yakin bahawa ini adalah yang asal kerana saya mempunyai semua bukti yang memproses pinjaman ini termasuk kad id, dokumen perjanjian pinjaman dan semua kerja kertas. Saya percaya Puan Joy Wilson sepenuh hati kerana dia telah benar-benar membantu dalam hidup saya. Anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman apa-apa jenis, sila hubungi syarikat melalui e-mel: (morissceruloloanfirm@gmail.com)
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (hennysilalahi35@gmail.com) jika anda mendapati sukar atau mahu prosedur untuk mendapatkan pinjaman

Lady Jane said...

Halo Setiap Satu, nama saya wanita Jane alice dari Indonesia, dan saya bekerja dengan bersatu bangsa kompensasi, dan kami telah mendengar dan juga membuat pinjaman dari perusahaan pinjaman, saya cepat ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan seluruh Indonesia yang mencari pinjaman di internet sangat berhati-hati untuk tidak jatuh di tangan scammers dan fraudstars, ada banyak lender kredit palsu di sini di internet dan beberapa dari mereka adalah asli dan nyata, aku ingin meluncur kesaksian tentang bagaimana Tuhan menuntun saya untuk pemberi pinjaman dan Pinjaman nyata genue telah mengubah hidup saya dari rumput rahmat, setelah saya telah tertipu oleh beberapa pemberi pinjaman kredit di sini di internt, saya kehilangan banyak uang untuk membayar biaya pendaftaran, isurance, pajak, dan setelah pembayaran saya masih tidak mendapatkan saya pinjaman. Setelah berbulan-bulan mencoba untuk mendapatkan pinjaman di internet dan jumlah scammed kali uang tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka sehingga saya menjadi begitu putus asa dalam mendapatkan pinjaman dari online genue kredit pemberi pinjaman yang tidak akan meningkatkan rasa sakit saya, jadi saya memutuskan untuk menghubungi seorang teman saya yang baru-baru mendapat pinjaman online, kita membahas kesimpulan kita tentang masalah dan dia bercerita tentang seorang wanita yang disebut Mr Dangote yang merupakan CEO dari Dangote Pinjaman Perusahaan. Jadi saya diterapkan untuk jumlah pinjaman (Rp400,000,000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak merawat usia saya, karena saya mengatakan kepadanya apa yang saya ingin menggunakan uang itu untuk membangun bisnis dan pinjaman saya disetujui dengan mudah tanpa stres dan semua persiapan dilakukan pada transfer kredit dan dalam waktu kurang dari 24 jam setelah pendaftaran pinjaman, sudah disimpan ke bank dan mimpi saya datang melalui. Jadi saya ingin saran yang membutuhkan genue panggilan pinjaman cepat sekarang email di Dangotegrouploandepartment@gmail.com. dia tidak tahu bahwa aku melakukan ini. Saya berdoa agar Tuhan memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dilakukan dalam hidup saya. Anda juga dapat menghubungi saya di ladyjanealice@gmail.com hari yang indah lebih info..

Unknown said...

CARA Mempunyai SUMBER BOLEH DIPERCAYAI PINJAMAN, sunlightloans14@gmail.com

Saya AMANDA SCOTT dengan nama dan tinggal di Amerika, saya ingin bercakap mengenai kebaikan Tuhan dalam hidup saya selepas bertahun-bulan mencuba untuk mendapatkan pinjaman di Internet dan telah tertipu dengan apa yang saya berputus asa dalam mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian sah dan ulasan daripada rakan yang bernama James dan dia bercakap mengenai syarikat pinjaman sah ini di mana beliau mendapat pinjaman cepat dan mudah tanpa apa-apa ketegangan jadi dia memperkenalkan saya kepada seorang lelaki bernama Mr.Frank mengawal firma yang dipanggil pinjaman SUNLIGHT, jadi dia meminta sejumlah wang pinjaman ( 850,000 RM) kadar faedah rendah sebanyak 2%, jadi pinjaman telah diluluskan dan dimasukkan ke dalam akaun bank saya itu adalah bagaimana untuk mendapatkan pinjaman saya untuk menjalankan perniagaan saya rosak dan juga untuk membayar bil-bil saya, jadi saya menasihati anda semua yang berminat untuk mendapatkan yang cepat pinjaman dan mudah untuk menghubungi mereka melalui e-mel: {sunlightloans14@gmail.com} untuk mendapatkan apa-apa jenis pinjaman yang anda perlukan hari ini terima kasih untuk membaca Datuk Bandar kesaksian dalam hidup saya.


Sekarang, semua yang saya lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya bahawa menghantar terus kepada bil bulanan.

Cik Amanda Scott
Tuhan memberkati anda.

Aasimah Aadila said...

aasamalekum, adakah anda memerlukan pinjaman, melakukan memerlukan pinjaman segera, adakah anda memerlukan pinjaman cepat, adakah anda memerlukan pinjaman peribadi, adakah anda memerlukan pinjaman yang besar, adakah anda memerlukan pinjaman perniagaan, Adakah anda memerlukan pinjaman untuk pelaburan terlebih dahulu, adakah anda memerlukan pinjaman jangka panjang, adakah anda memerlukan pinjaman jangka pendek, adakah anda mendapatkan pinjaman tidak bercagar, membayar pinjaman hari yang anda perlukan, adakah anda memerlukan hari yang buruk pinjaman, keseluruhan pinjaman ibu negeri yang saya perlukan, adakah anda mahu pinjaman kereta, adakah anda mahu Morgage pinjaman, adakah anda mahu pinjaman bercagar, adakah anda mahu pinjaman rumah, Kemudian firma pinjaman yang membawa kembali kita pakej yang serendah 1%, pinjaman tanpa faedah, anda bebas untuk mendapatkan anda pinjaman cepat, untuk merealisasikan matlamat anda pada tahun baru ini, semoga allah memberkati anda, inshaillah
e-mel kenalan <(aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
  DAPATKAN SEGERA ANDA, ANDA MENDAPAT PINJAMAN CEPAT DAN BESAR

Unknown said...

Adakah anda sedang mencari pinjaman pelaburan, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman untuk penyelesaian hutang dan pinjaman peribadi? Mencari tiada lagi kerana anda berada di tempat yang tepat untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! kami memberi pinjaman kepada syarikat-syarikat, entiti swasta dan individu pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (bellaalbert6@gmail.com)

PEMAKAIAN DATA

1) Nama:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Jenis Kelamin:
5) Status perkahwinan:
6) Pekerjaan:
7) Nombor Telefon:
8) Kedudukan di tempat kerja:
9) Pendapatan bulanan:
10) Jumlah Pinjaman:
11) tempoh pinjaman:
12) Tujuan pinjaman:
13) Tarikh lahir:

Terima kasih.

Olivia Daniel said...

Hello,
Saya Puan Olivia Daniel, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang seumur hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu. Kami memberikan pinjaman dana kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
(Oliviadaniel93@gmail.com)


DATA PERMOHONAN

1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Negeri:
5) Seks:
6) Status perkahwinan:
7) Pekerjaan:
8) Nombor telefon:
9) Kedudukan Semasa di tempat kerja:
10) Pendapatan bulanan:
11) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
12) Tempoh Pinjaman:
13) Tujuan pinjaman:
14) Agama:
15) Adakah anda memohon sebelum:
16) Tarikh lahir:
Terima kasih,

Olivia Daniel said...

Hello,
Saya Puan Olivia Daniel, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang seumur hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu. Kami memberikan pinjaman dana kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
(Oliviadaniel93@gmail.com)


DATA PERMOHONAN

1) Nama Penuh:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Negeri:
5) Seks:
6) Status perkahwinan:
7) Pekerjaan:
8) Nombor telefon:
9) Kedudukan Semasa di tempat kerja:
10) Pendapatan bulanan:
11) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
12) Tempoh Pinjaman:
13) Tujuan pinjaman:
14) Agama:
15) Adakah anda memohon sebelum:
16) Tarikh lahir:
Terima kasih,

Unknown said...

Mendapatkan pinjaman hari ini @ 2% kadar faedah dan menghidupkan semula perniagaan anda tanpa tekanan. Kami menawarkan jumlah pinjaman dari $ 3,000.00 kepada $ 20,000.000.00, e-mel kami sekarang untuk maklumat lanjut mengenai pinjaman yang anda perlukan. sila hubungi kami di: gloryloanfirm@gmail.com bersama-sama dengan maklumat di bawah.
{Lengkapkan borang di bawah pinjaman}
Nama anda: ===========
NEGARA: ===========
NEGERI ===========
ALAMAT: ===========
JANTINA: ===========
JUMLAH DIPERLUKAN: ===========
TEMPOH: ===========
NOMBOR TELEFON: =========== =============
akaun yang lebih baik daripada syarikat-syarikat yang sah.
Hubungi kami melalui e-mel kami: gloryloanfirm@mail.com

Eco Teck said...

Hello pelanggan berharga sayang,

Dialu-alukan untuk Eco Teck Syarikat Plc, yang anda cari pinjaman untuk membayar bil-bil dan pembiayaan atau pelaburan dalam projek ini? Kami menerbitkan sebuah syarikat pinjaman antarabangsa dan individu-individu yang telah ditutup bagi bank-bank dan institusi kewangan lain bimbang tidak lebih sebagai anda menghubungi kami hari ini dan mendapatkan kredit anda secepat dan semudah yang anda memohon sekarang teratur.

Kami menawarkan semua jenis pinjaman sekarang Pinjaman perniagaan dan banyak lagi: Jika anda sangat berminat untuk kredit
tawaran, sila hubungi kami di id e-mel di bawah:
E-mel: ecoteckcompanyplc@gmail.com

"ISKANDAR LENDERS" said...

Pelanggan yang terhormat,

Apakah Anda memerlukan kredit finansial yang mendesak? Transfernya sangat cepat dan langsung
Ke rekening bank Anda Pembayaran dimulai delapan bulan setelah pinjaman dilakukan
Telah mendapatkan suku bunga rendah 1,2% Pelunasan jangka panjang (1-30 tahun)
Fleksibel tinggi maka pembayaran bulanan. Berapa lama akan dibiayai?
Setelah mengaplikasikan Anda bisa mengharapkan jawaban awal kurang dari 24 jam
Dari pendanaan dalam waktu 72-96 jam setelah menerima informasi yang mereka butuhkan.
Hubungi kami melalui e-mail (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
               
               FORMULIR APLIKASI

1) Nama lengkap:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Negara:
5) Jenis Kelamin:
6) Status perkawinan:
7) Pekerjaan:
8) Nomor Telepon:
9) Pendapatan bulanan:
10) Jumlah pinjaman:
11) Durasi Pinjaman:
12) Pinjaman obyektif:
13) Agama:
14) Usia
15) Sudahkah Anda mengajukan pinjaman online sebelumnya? Ya atau tidak?


Motto Perusahaan:
Kebahagiaan Anda adalah Penghargaan kami untuk Pelayanan yang Baik (mendapatkan keuangan Anda
Posisi adalah semua yang kita inginkan)
#BBMme PIN: D8980E0B
Kesopanan:
 (ISKANDAR LESTARI KREDIT PRESATUAN)

"ISKANDAR LENDERS" said...
This comment has been removed by the author.
"ISKANDAR LENDERS" said...

Pelanggan yang terhormat,

Apakah Anda memerlukan kredit finansial yang mendesak? Transfernya sangat cepat dan langsung
Ke rekening bank Anda Pembayaran dimulai delapan bulan setelah pinjaman dilakukan
Telah mendapatkan suku bunga rendah 1,2% Pelunasan jangka panjang (1-30 tahun)
Fleksibel tinggi maka pembayaran bulanan. Berapa lama akan dibiayai?
Setelah mengaplikasikan Anda bisa mengharapkan jawaban awal kurang dari 24 jam
Dari pendanaan dalam waktu 72-96 jam setelah menerima informasi yang mereka butuhkan.
Hubungi kami melalui e-mail (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
               
               FORMULIR APLIKASI

1) Nama lengkap:
2) Negara:
3) Alamat:
4) Negara:
5) Jenis Kelamin:
6) Status perkawinan:
7) Pekerjaan:
8) Nomor Telepon:
9) Pendapatan bulanan:
10) Jumlah pinjaman:
11) Durasi Pinjaman:
12) Pinjaman obyektif:
13) Agama:
14) Usia
15) Sudahkah Anda mengajukan pinjaman online sebelumnya? Ya atau tidak?


Motto Perusahaan:
Kebahagiaan Anda adalah Penghargaan kami untuk Pelayanan yang Baik (mendapatkan keuangan Anda
Posisi adalah semua yang kita inginkan)
#BBMme PIN: D8980E0B
Kesopanan:
 (ISKANDAR LESTARI KREDIT PERSATUAN)

cindy moore said...

Hello,
Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Cindy moore, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai ope n satu peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kita g ive pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, firma dan compani es u n de r Clea a r yang d terma dan syarat difahami . hubungi kami hari ini melalui e-mai l di: (Cindymoore8182 @ gmail com.)

fadlika said...

BERITA BAIK, BERITA BAIK
Ini untuk mewartakan kepada orang-orang asia bahwa AASIMAHA ADILA, adalah perusahaan pinjaman muslim terbaik yang pernah saya datangi sepanjang hidup saya membantu saya dan keluarga saya dengan pinjaman untuk membayar hutang dan memulai usaha lagi mereka telah membuka kesempatan finansial untuk semua Mereka yang membutuhkan bantuan keuangan dari pinjaman besar.AASIMAHA ADILA lende dengan tingkat 1% dan mereka memberikan pinjaman kepada janda dan duda, jika Anda memerlukan pinjaman jangka panjang dan besar untuk modal investasi hubungi kami hari ini melalui e-mail di: (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
Akan menarik untuk mengetahui bahwa banyak pemberi pinjaman di sini adalah palsu saya dan almarhum suami saya sering ditipu oleh pemberi pinjaman pinjaman palsu dimana kita menipu sekitar Rp127 juta pada bulan maret, namun, ibu saudi muslim meminjam uang dalam jumlah besar Rp850 Jt dengan penundaan dan tidak meminta Kami membayar biaya pendaftaran atau pajak dan biaya transfer, semoga semuanya memberkati ibu perusahaan.

Tolong, saya juga menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa pemberi pinjaman berikut palsu, jangan hubungi mereka.
A) wilson_Gyna8.loankredit@gmail.com
B) donalanny20. lenders@yahoo.id
C) miminedi@.krediuniongmail.com
D) adutyuyani.finance@gmail.com

Terima kasih telah membaca ,
Email saya adalah..muthiafadlika2020@gmail.com
Email perusahaan AASIMHA ADILA LOAN FIRM adalah
(aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com) ,BBM (D8DA4EA9)

Unknown said...

Halo
 nya CABOT FINANCIAL VENTURES-nya adalah Anda yang membutuhkan pinjaman? 18 tahun ke atas, menurut Anda, "SEJARAH KREDIT" Anda cukup sehat untuk membantu kecakapan finansial payback Anda jika "YA" maka Anda memenuhi syarat untuk mengajukan pinjaman kami sebagai jaminan Anda dari krisis keuangan itu yang pernah kami inginkan dengan APR {1,4%} Jadi cepatlah dan terapkan untuk memenuhi kebutuhan finansial itu, promosikan bisnis stagnan, investasi di Hi-tech, memulai Usaha Kecil dan Menengah (UKM), untuk lebih jelasnya hubungi kami via gmail perusahaan: {cabotfinancialventure @gmail.com}

Unknown said...

Halo
CABOT FINANCIAL VENTURES-nya adalah Anda yang membutuhkan pinjaman? 18 tahun ke atas, menurut Anda, "SEJARAH KREDIT" Anda cukup sehat untuk membantu kecakapan finansial payback Anda jika "YA" maka Anda memenuhi syarat untuk mengajukan pinjaman kami sebagai jaminan Anda dari krisis keuangan itu yang pernah kami inginkan dengan APR {1,4%} Jadi cepatlah dan terapkan untuk memenuhi kebutuhan finansial itu, promosikan bisnis stagnan, investasi di Hi-tech, memulai Usaha Kecil dan Menengah (UKM), untuk lebih jelasnya hubungi kami via gmail perusahaan: {cabotfinancialventure@gmail.com}

Nurliana Novi said...

Hello,
Saya Nurliana Novi saya ingin berkongsi kerja-kerja yang baik dari Allah dalam hidup saya kepada bangsaku yang mencari pinjaman di Asia dan bahagian-bahagian lain perkataan, kerana ekonomi tidak baik di beberapa negara.
 Saya kini tinggal di jakarta di Indonesia. Saya adalah seorang janda dengan empat kanak-kanak dan saya telah terperangkap dalam keadaan kewangan yang pada bulan Julai 2016 dan saya perlu membiayai semula dan membayar bil-bil saya
Saya adalah mangsa penipuan pemberi pinjaman 4 kredit, saya hilang begitu banyak wang kerana saya mendapatkan pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya ditahan oleh rakyat hutang saya sendiri, sebelum saya dibebaskan dari penjara dan kawan-kawan saya yang saya terangkan keadaan saya dan kemudian memperkenalkan saya kepada syarikat pinjaman yang ELINA JOHNSON LOAN FIRM reliabl.
Bagi orang-orang yang mencari pinjaman? Jadi, anda perlu berhati-hati kerana banyak syarikat-syarikat pinjaman penipuan internet di sini, tetapi mereka masih amat nyata dalam syarikat-syarikat pinjaman palsu.
 Saya mendapat pinjaman saya dari ELINA JOHNSON LOAN FIRM Rp500,000,000 dengan mudah dalam tempoh 24 jam yang saya digunakan, jadi saya memutuskan untuk berkongsi kerja yang baik dari Allah melalui ELINA JOHNSON LOAN FIRM dalam kehidupan keluarga saya. Saya meminta nasihat anda jika anda memerlukan pinjaman anda sila hubungi ELINA JOHNSON LOAN FIRM. menghubungi mereka melalui e-mel:. (Elinajohnson22@gmail.com)
Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya di (nurliananovi96@gmail.com) jika anda mendapati sukar atau mahu prosedur untuk mendapatkan pinjaman.

Anonymous said...

Hello, ini adalah kumpulan kewangan Donegal. A bereputasi, sah &
bertauliah pemberi pinjaman. Kami memberi pinjaman daripada semua
jenis dalam cara yang sangat cepat dan mudah. Kami menawarkan pinjaman
komersial, pinjaman perniagaan, Penyatuan Hutang, pinjaman pelajar
atau apa-apa jenis pinjaman pilihan anda pada kadar faedah 2%. Jika
anda berminat untuk kembali kepada kami di Alamat e-mel ini
donegalgroupint@gmail.com Dengan maklumat berikut yang di bawah :.

Nama:
Nama keluarga:
negara:
bandar:
pekerjaan:
alamat tetap:
Tarikh lahir:
Poskod:
seks:
Nombor telefon:
Status perkahwinan:
Tujuan pinjaman:
Pendapatan bulanan:
Jumlah pinjaman yang diperlukan:
Tempoh pinjaman:
Waris:
Waris Nombor telefon:
Waris kekal Alamat:

Melampirkan Kad Pengenalan sah anda :.

Unknown said...

Hello, ini adalah kumpulan kewangan Donegal. A bereputasi, sah &
bertauliah pemberi pinjaman. Kami memberi pinjaman daripada semua
jenis dalam cara yang sangat cepat dan mudah. Kami menawarkan pinjaman
komersial, pinjaman perniagaan, Penyatuan Hutang, pinjaman pelajar
atau apa-apa jenis pinjaman pilihan anda pada kadar faedah 2%. Jika
anda berminat untuk kembali kepada kami di Alamat e-mel ini
donegalgroupint@gmail.com Dengan maklumat berikut yang di bawah :.

Nama:
Nama keluarga:
negara:
bandar:
pekerjaan:
alamat tetap:
Tarikh lahir:
Poskod:
seks:
Nombor telefon:
Status perkahwinan:
Tujuan pinjaman:
Pendapatan bulanan:
Jumlah pinjaman yang diperlukan:
Tempoh pinjaman:
Waris:
Waris Nombor telefon:
Waris kekal Alamat:

Melampirkan Kad Pengenalan sah anda :.

Unknown said...

​​​​​​Halo, CABOT FINANCIAL SERVICES, perusahaan yang terdaftar dan disetujui apakah Anda berhutang? Anda butuh dorongan finansial? Atau apakah Anda ingin mensponsori bisnis yang ada? Kami di sini untuk memberikan bantuan keuangan itu kepada Anda karena kami memberikan pinjaman kepada individu yang memiliki reputasi baik baik lokal maupun internasional untuk semua orang yang membutuhkan pinjaman, dan dapat melunasi pinjaman tersebut, karena dunia secara bertahap berubah menjadi desa global, kami memberikan pinjaman melalui Transfer antar-intra-elektronik dan juga pemberian kupon dari bank. Jadi untuk mendapatkan pinjaman dari perusahaan kami,​​ Anda dapat menghubungi kami melalui e-mail:​​{cabotfinancialservice@gmail.com} atau melalui #BBM {D88A5C5F}

Unknown said...

​​​​​​Halo, CABOT FINANCIAL SERVICES, perusahaan yang terdaftar dan disetujui apakah Anda berhutang? Anda butuh dorongan finansial? Atau apakah Anda ingin mensponsori bisnis yang ada? Kami di sini untuk memberikan bantuan keuangan itu kepada Anda karena kami memberikan pinjaman kepada individu yang memiliki reputasi baik baik lokal maupun internasional untuk semua orang yang membutuhkan pinjaman, dan dapat melunasi pinjaman tersebut, karena dunia secara bertahap berubah menjadi desa global, kami memberikan pinjaman melalui Transfer antar-intra-elektronik dan juga pemberian kupon dari bank. Jadi untuk mendapatkan pinjaman dari perusahaan kami,​​ Anda dapat menghubungi kami melalui e-mail:​​{cabotfinancialservice@gmail.com} atau melalui #BBM {D88A5C5F}

Unknown said...

100% Pinjaman untuk tawaran anda!

Kadar faedah yang rendah
Kadar serendah 3%! Kadar faedah 0% untuk 6 bulan pertama

TIDAK DITERIMA / TIDAK COLLATERAL
Tidak perlu memanfaatkan sebarang aset untuk memperoleh modal

NO RESTRICTIONS
Dana boleh digunakan sama seperti wang tunai.

PEMBIAYAAN SEBAGAI HINGGA 15 HARI
Proses kelulusan cepat

Kami tidak mengenakan bayaran untuk mengemukakan permohonan, kami dibayar semata-mata berdasarkan keputusan.

PENGELUARAN INCOME NO
Pendapatan yang dinyatakan sahaja

Hubungi kami hari ini melalui e-mel. Springleaf_finance@outlook.com


  Adrian Winson

Aisyah Taufik said...

Saya perlu memberi keterangan mengenai perbuatan baik yang dilakukan oleh James Althouse Finance Firm untuk saya.
Saya tidak pernah fikir saya akan bertemu dengan seseorang seperti Encik James. Dia adalah permata yang jarang berlaku. Saya Aisyah Saya mengambil masa saya untuk memberi keterangan mengenai Encik James kerana dia akhirnya menawarkan apa yang tidak ada orang lain.
Suami saya dan saya pergi ke hutang besar dengan penghutang dan Bank dan kami sedang mencari pinjaman dari sebuah syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semua tidak ada apa-apa. Sebaliknya mereka membawa kami ke hutang yang lebih banyak dan akhirnya meninggalkan kami sehingga saya bertemu dengan Encik James, dia menawarkan pinjaman walaupun pada mulanya saya takut ia akan berakhir seperti syarikat pinjaman lain yang saya telah cuba untuk meminjam dari, tetapi saya mempunyai Mendapati dia tidak seperti mereka. Sekarang kita akhirnya menyelesaikan hutang kita dan memulakan perniagaan baru dengan wang yang tertinggal pada pinjaman.
Hubungi Encik James melalui e-mel berikut.
Jamesalthousefinancefirm@gmail.com, atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya jika anda ingin mengetahui lebih lanjut: aisyahtaufik23@gmail.com

"ISKANDAR LENDERS" said...

Assalamualaikum
'Insya Allah' ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM menawarkan pinjaman dengan tingkat persentase tahunan yang sangat rendah APR menghubungi kami melalui e-mail kami: {iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com} untuk menikmati hal berikut: apakah Anda ditolak oleh Bank sebagai akibat dari kredit Sejarah Buruk Anda berutang secara finansial apakah Anda memerlukan dana untuk ekspansi bisnis atau Anda ingin memulai bisnis dengan modal tambahan atau Anda memerlukan pinjaman yang sangat besar untuk melaksanakan proyek ini, antara lain dengan ISKANDAR LOAN FIRM Anda bisa mengatakan "Alhamdulillah" karena kami menjamin kelayakan kepercayaan kejujuran 100% dalam pelayanan kami segera hubungi kami BBM INVITE: {D8980E0B} atau melalui alamat e-mail di atas Assalamu'alaikum wr wb,

aditya.aulia139@gmail.com said...

Assalamualaikum
Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu Iskandar pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM via: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

Annisa Ahmad said...

Lingkaran cahaya, ALLAHU AKBAR ..

Saya adalah Ibu Annisa Ahmad, pemberi pinjaman swasta yang memberikan pinjaman kesempatan hidup. Apakah Anda memerlukan pinjaman segera untuk melunasi hutang Anda atau apakah Anda memerlukan pinjaman untuk memperbaiki bisnis Anda? Anda telah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Apakah Anda memerlukan pinjaman atau hipotek? Mencari lebih karena kita di sini untuk membuat semua masalah keuangan Anda sesuatu dari masa lalu. Kami meminjamkan dana kepada individu yang membutuhkan bantuan keuangan, yang memiliki kredit buruk atau membutuhkan uang untuk membayar tagihan, untuk berinvestasi dalam bisnis dengan tingkat bunga 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda jika kami memberikan bantuan yang andal dan andal. Jadi hubungi kami hari ini melalui email di: {annisaahmadlaoncompany@gmail.com} kepercayaan jujur dalam pelayanan kami.

Assalamu`alaikum wr wb,

Angga Annisa said...

Ini luar biasa saat saya mengira semua telah selesai dengan saya Ibu Iskandar datang untuk menyelamatkan saya. Saya sangat berhutang sejauh orang-orang yang saya pinjam uang dari geng melawan saya dan kemudian membuat saya ditangkap sebagai akibat dari hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan maka masa rahmat diberikan kepada saya saat saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk membayar semua hutang yang saya terima sehingga saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditur sah online sehingga saya harus mencari Karena melalui blog saya berulang kali tertipu tapi ketika saya menemukan Ibu Iskandar CEO ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM, Tuhan mengarahkan saya ke iklannya melalui blog karena daya tarik saya terhadapnya adalah benar-benar mukjizat mungkin karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak menderita karena itulah dia mengarahkan saya kepadanya. Jadi saya menerapkannya dengan antusias setelah beberapa jam pinjaman saya disetujui oleh Dewan dan dalam dua hari saya dikreditkan dengana jumlah pasti yang saya berikaan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Kredit Tanpa Agunan (KTA) sama seperti saya berbicara dengan Anda sekarang saya telah dapat menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya memberi makan atau mengambil keuangan apa pun keputusan saya tidak punya urusan dengan Polisi lagi saya sekarang adalah wanita merdeka. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya silahkan hubungi Ibu melalui BBM-nya: {D8980E0B} atau melalui email perusahaan: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan fakta bahwa di dunia kesulitan ini Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda mengatasi gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara, jadi saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ibu Iskandar di alamat di atas sehingga bisa mengatasi kemerosotan keuangan dalam hidup Anda. Anda bisa menghubungi saya melalui email berikut: (anggaannisa1979@gmail.com)) selalu bersikap positif dengan Ibu Iskandar dia akan melihat Anda melalui semua tantangan finansial Anda dan kemudian memberi Anda sebuah tampilan baru finansial.

Unknown said...

Salam sejahtera!
Nama saya Dewi Rumapea, saya berasal dari kota SEMARANG, Indonesia. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan semua dalam kumpulan ini mencari pinjaman yang sangat berhati-hati kerana ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu, saya secara kewangan turun dan saya memutuskan untuk mendapatkan pinjaman dari Man di Malaysia dan saya tertipu oleh pemberi pinjaman palsu di Malaysia. Saya hampir kehilangan harapan sehingga seorang kawan saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman yang sangat dipercayai dan tulen yang dipanggil Puan Glory, seorang pemberi pinjaman swasta yang meminjamkan saya pinjaman sebanyak Rp500,000,000 tanpa tekanan, pada kadar faedah 2% yang merupakan kadar yang berpatutan untuk saya.

Selepas memindahkan kredit saya ke akaun bank saya, saya sangat terkejut apabila saya menyemak baki akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah saya memohon, telah dipindahkan terus ke akaun saya, oleh puan Glory, tanpa berlengah-lengah. Jadi saya berjanji kepada puan Glory bahawa saya akan berkongsi berita baik agar orang ramai mendapat pinjaman mudah tanpa tekanan. Jadi, jika anda memerlukan sebarang pinjaman, sila hubungi Puan Glory melalui email: gloryloanfirm@gmail.com

Saya menggunakan masa ini untuk memaklumkan kepada anda semua bahawa anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: dewiputeri9@gmail.com atau anda boleh menghubungi Nur Izzatul Azira Ismail, dari Malaysia yang memperkenalkan saya dan memberitahu saya mengenai Puan Glory, Dia juga mendapat pinjaman dari Puan Glory, Anda juga boleh menghubunginya melalui e-mel: utariwirmayaty@gmail.com Kini, semua yang saya lakukan adalah cuba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya hantar terus ke akaun bulanan.

Nota: Tiada yuran insurans, yuran pendaftaran atau yuran pemindahan.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Allah SWT kerana menggunakan puan Glory untuk mengubah kisah kewangan saya dan kini saya seorang pemilik perniagaan saya yang bangga, semoga Allah terus memberkati Puan Glory dan terus menggunakannya untuk membantu kita semua dalam kesulitan kewangan

"ISKANDAR LENDERS" said...

Ini adalah ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM, kami adalah pemegang saham ISKANDAR LENDERS prioritas utama kami adalah memberikan bantuan keuangan kepada keluarga Anda tempat kerja Anda baik proyek pinjaman pribadi yang memerlukan dana besar atau Anda kekurangan dana dan Anda memerlukan dana untuk situasi buas kami. sedang mengalami. dapat memberi Anda layanan keuangan ini tanpa mengklaim jaminan keamanan KTA karena kami tidak berada di sini untuk memperparah situasi keuangan Anda namun memberikan bantuan keuangan kepada Anda sehingga satu-satunya jawaban bagi Anda untuk mengatasi trauma keuangan Anda adalah ISKANDAR LOAN FIRM LOAN itu ISKANDAR LENDERS jadi jika Anda sangat membutuhkan dana yang sangat penting ini yang perlu Anda lakukan adalah menghubungi kami melalui alamat berikut karena Anda akan hadir dengan kepuasan dan kegembiraan, kami selalu berada dalam dua puluh jam sehari. dan tujuh hari seminggu sehingga staf kami akan memberikan layanan keuangan terbaik yang Anda inginkan
email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)
facebook (www.facebook.com/iskandar.lesteri.7)
Website: (iskandarlestari.wordpress.com)
BBM: {D8980E0B} dll ...
Kami memperlakukan klien kami dengan sangat hormat karena bertahun-tahun kerja sama membuat kami terus berjalan karena oleh karena itu penawaran kami sangat menarik dan prosesnya sederhana dan tanpa tekanan.

Unknown said...

TAWARAN PINJAMAN UNTUK SEMUA (MEMOHON SEKARANG)

Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita? Adakah anda dalam apa-apa tekanan kewangan? adakah anda perlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda mempunyai pendapatan yang rendah dan sukar untuk mendapatkan pinjaman daripada bank tempatan dan institusi kewangan lain? Jawapannya di sini, Firma Pinjaman Matilda Blake adalah jawapannya. Kami menawarkan;

a) pinjaman peribadi, pengembangan perniagaan.
b) Permulaan dan pendidikan perniagaan.
c) penyatuan hutang.
d) Pinjaman Keras Wang.

Walau bagaimanapun, kaedah kami menawarkan kemungkinan untuk menunjukkan jumlah pinjaman yang diperlukan dan juga tempoh yang anda mampu untuk menyelesaikan pembayaran balik pinjaman dengan kadar faedah sebanyak 2%. Ini memberi peluang kepada anda untuk mendapatkan wang yang anda perlukan. Calon yang berminat perlu menghubungi kami melalui Email: matildablakeloanfirm@gmail.com

Unknown said...

Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman yang disatukan atau gadai janji? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Cari tidak lebih lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda dari masa lalu !! Kami memberi pinjaman kepada syarikat, entiti swasta dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. Anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui: (rumanajloanfirm@gmail.com)

APLIKASI DATA

1) nama ...........................
2) Negara .......................
3) Alamat ......................
4) Gender ........................
5) status perkahwinan .............
6) Kerja ................
7) Nombor Telefon ...........
8) kedudukan di tempat kerja .....
9) pendapatan bulanan ....................
10) jumlah pinjaman .........
11) tempoh pinjaman .....
12) Tujuan pinjaman ..................
13) Tarikh lahir ........................

Aisyah Taufik said...

Saya perlu memberi keterangan mengenai perbuatan baik yang dilakukan oleh James Althouse Finance Firm untuk saya.
Saya tidak pernah fikir saya akan berjumpa dengan seseorang seperti Encik James. Dia adalah permata yang jarang berlaku. Saya Aisyah Saya mengambil masa saya untuk bersaksi tentang Encik James kerana dia akhirnya menawarkan apa yang tidak ada orang lain.
Suami saya dan saya pergi ke hutang besar dengan penghutang dan Bank dan kami sedang mencari pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semuanya tidak menjadi apa-apa. Sebaliknya mereka membawa kita ke hutang yang lebih banyak dan akhirnya meninggalkan kita sehingga saya bertemu dengan Encik James, dia menawarkan pinjaman walaupun pada mulanya saya takut ia akan berakhir seperti syarikat pinjaman lain yang saya telah cuba untuk meminjam dari, tetapi saya ada mendapati bahawa dia tidak seperti mereka. Kini kami akhirnya menyelesaikan hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang yang ditinggalkan pada pinjaman.
Hubungi Encik James melalui e-mel berikut.
jamesalthousefinancefirm@gmail.com, atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya jika anda ingin mengetahui lebih lanjut: aisyahtaufik23@gmail.com

Unknown said...

Bismillah
Nama saya Ramuna Mohammad, saya ingin menggunakan media ini untuk memberi keterangan mengenai bagaimana Allah telah membantu saya dalam hidup saya, saya seorang wanita miskin, saya telah mengalami hutang, kehidupan menjadi tidak tertanggung bagi saya kerana saya cuba mendapatkan pinjaman daripada firma yang berlainan dan bank dan mereka semua gagal saya, saya mendapat scammed dan ditolak, saya alomost menyerah dalam hidup, sehingga saya dapat melihat kesaksian Puan Afizah Abdulwakil, kesaksian bagaimana dia mendapat pinjaman dari syarikat pinjaman (James Althouse Firm Finance) Puan Afizah memberi keterangan bahawa dia mendapat pinjaman daripada James Althouse Finance Firm, saya memikirkannya sejak sekian lama kerana saya tahu ia adalah sukar untuk mencari pemberi pinjaman pinjaman legit dan saya takut telah ditipu sekali lagi, selepas banyak menghubungi saya Puan Afizah ( afizahabdulwakil@gmail.com) dan bertanya kepadanya apakah keterangan itu benar dan dia meyakinkan saya bahawa kesaksiannya tidak lain hanyalah kebenaran, saya harus menghubungi Encik James dan memohon pinjaman yang saya perlukan begitu banyak, saya tidak boleh percaya dia jadi saya bertanya bagaimana dia mendapat tahu tentang Encik James dan dia memberitahu saya melihat kesaksian salah seorang Puan Aiyah Tayfik yang juga mendapat pinjaman dari Encik James dia memberi saya e-melnya (aisyahtaufik23@gmaill.com) untuk menghubungi beliau jika saya mahu yang saya lakukan selepas membuat hubungan dengannya saya mendapati Encik James adalah benar dan dia seorang yang jujur ​​saya menghubungi Encik James dengan e-mel yang mereka berikan saya (jamesalthousefinancefirm@gmail.com) dan saya memohon pinjaman MYR150,000 untuk memulakan perniagaan dan membayar hutang, selepas beberapa saat pinjaman saya telah diluluskan oleh Encik James dan saya mendapat perhatian dari MYR150,000 daripada James Althouse Finance Firma saya sangat gembira, dan saya berterima kasih kepada Allah SWT atas bimbingannya, saya ingin menggesa anda semua yang memerlukan pinjaman harus menghubungi En. James dengan e-mel ini: jamesalthousefinancefirm@gmail.com
di sini ialah e-mel saya: ramunamohammad23@gmail.com
Mr.James adalah peminjam pinjaman sah.

Angga Annisa said...

Ini luar biasa saat saya mengira semua telah selesai dengan saya Ibu Iskandar datang untuk menyelamatkan saya. Saya sangat berhutang sejauh orang-orang yang saya pinjam uang dari geng melawan saya dan kemudian membuat saya ditangkap sebagai akibat dari hutang saya. ditahan selama berbulan-bulan maka masa rahmat diberikan kepada saya saat saya dipulangkan dan dibebaskan untuk pergi dan mencari uang untuk membayar semua hutang yang saya terima sehingga saya diberitahu bahwa ada beberapa kreditur sah online sehingga saya harus mencari Karena melalui blog saya berualang kali tertipu tapi ketika saya menemukan Ibu Iskandar CEO ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM, Tuhan mengarahkAan saya ke iklannya melalui blog karena daya tarik saya terhadapnya adalah benar-benar mukjizat mungkin karena Tuhan telah melihat bahwa saya memiliki banyak menderita karena itulah dia mengarahkan saya kepadanya. Jadi saya menerapkannya dengan antusias setelah beberapa jam pinjaman saya disetujui oleh Dewan dan dalam dua hari saya dikreditkan dengana jumlah pasti yang saya berikaan untuk semua ini tanpa jaminan tambahan Kredit Tanpa Agunan (KTA) sama seperti saya berbicara dengan Anda sekarang saya telah dapat menghapus semua hutang saya dan sekarang saya memiliki supermarket sendiri, saya tidak memerlukan bantuan orang lain sebelum saya memberi makan atau mengambil keuangan apa pun keputusan saya tidak punya urusan dengan Polisi lagi saya sekarang adalah wanita merdeka. Anda ingin mengalami kemandirian finansial seperti saya silahkan hubungi Ibu melalui BBM-nya: {D8980E0B} atau melalui email perusahaan: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) Anda tidak dapat memperdebatkan fakta bahwa di dunia kesulitan ini Anda memerlukan seseorang untuk membantu Anda mengatasi gejolak keuangan dalam hidup Anda dengan satu atau lain cara, jadi saya memberi Anda mandat untuk mencoba dan menghubungi Ibu Iskandar di alamat di atas sehingga bisa mengatasi kemerosotan keuangan dalam hidup Anda. Anda bisa menghubungi saya melalui email berikut: (anggaannisa1979@gmail.com)) selalu bersikap positif dengan Ibu Iskandar dia akan melihat Anda melalui semua tantangan finansial Anda dan kemudian memberi Anda sebuah tampilan baru finansial.

Aisyah Taufik said...

Saya perlu memberi keterangan mengenai perbuatan baik yang dilakukan oleh James Althouse Finance Firm untuk saya.
Saya tidak pernah fikir saya akan berjumpa dengan seseorang seperti Encik James. Dia adalah permata yang jarang berlaku. Saya Aisyah Saya mengambil masa saya untuk bersaksi tentang Encik James kerana dia akhirnya menawarkan apa yang tidak ada orang lain.
Suami saya dan saya pergi ke hutang besar dengan penghutang dan Bank dan kami sedang mencari pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semuanya tidak menjadi apa-apa. Sebaliknya mereka membawa kita ke hutang lebih banyak dan akhirnya meninggalkan kita sehingga saya bertemu dengan Encik James, dia menawarkan pinjaman walaupun pada mulanya saya takut ia akan berakhir seperti syarikat pinjaman lain yang saya cuba untuk meminjam dari, tetapi saya ada mendapati bahawa dia tidak seperti mereka. Kini kami akhirnya menyelesaikan hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang yang ditinggalkan pada pinjaman.
Hubungi Encik James melalui e-mel berikut.
jamesalthousefinancefirm@gmail.com, atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya jika anda ingin mengetahui lebih lanjut: aisyahtaufik23@gmail.com

Aisyah Taufik said...

Saya perlu memberi keterangan mengenai perbuatan baik yang dilakukan oleh James Althouse Finance Firm untuk saya.
Saya tidak pernah fikir saya akan berjumpa dengan seseorang seperti Encik James. Dia adalah permata yang jarang berlaku. Saya Aisyah Saya mengambil masa saya untuk bersaksi tentang Encik James kerana dia akhirnya menawarkan apa yang tidak ada orang lain.
Suami saya dan saya pergi ke hutang besar dengan penghutang dan Bank dan kami sedang mencari pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semuanya tidak menjadi apa-apa. Sebaliknya mereka membawa kita ke hutang lebih banyak dan akhirnya meninggalkan kita sehingga saya bertemu dengan Encik James, dia menawarkan pinjaman walaupun pada mulanya saya takut ia akan berakhir seperti syarikat pinjaman lain yang saya cuba untuk meminjam dari, tetapi saya ada mendapati bahawa dia tidak seperti mereka. Kini kami akhirnya menyelesaikan hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang yang tersisa pada pinjaman.
Hubungi Encik James melalui e-mel berikut.
jamesalthousefinancefirm@gmail.com, atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya jika anda ingin mengetahui lebih lanjut: aisyahtaufik23@gmail.com

GLORIA'S LOAN COMPANY said...

Adakah anda memerlukan pinjaman segera ??? Adakah anda dalam hutang? Adakah anda mempunyai kredit yang buruk? Adakah anda telah dinafikan oleh bank, adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan anda sendiri? bertemu dengan SYARIKAT PINJAMAN GLORIA S Kami memberi pinjaman kepada Rakyat walaupun skor kredit buruk / buruk mereka. Kami meminjamkan pinjaman perniagaan dan jangka pendek jangka panjang dan peribadi anda dengan kadar faedah yang rendah pada 2% setiap tahun bagi individu dan syarikat. Pemrogram pinjaman kami adalah pantas dan boleh dipercayai, diguna pakai hari ini dan mendapat sambutan segera kami. pemberi pinjaman yang diinsuranskan dengan baik, jaminan 100% dijamin dan pelanggan dijamin maksimum. Untuk pertanyaan lanjut hubungi kami melalui alamat e-mel kami: (gloriasloancompany@gmail.com) dan dapatkan pinjaman anda hari ini.
Puan Gloria S MD / Ketua Pegawai Eksekutif

Amisha said...

BERITA BAIK UNTUK SEMUA ORANG

Nama saya Amisha dari bogor di Indonesia, saya adalah perancang busana dan saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu setiap orang untuk berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak kreditur pinjaman di sini adalah penipu dan mereka ada di sini. curang Anda dengan susah payah uang Anda, saya mengajukan pinjaman sekitar Rp500,000,000 wanita di Malaysia dan saya kehilangan sekitar 24 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 24 juta masih saya tidak mendapatkan pinjaman dan bisnis saya adalah Tentang menabrak karena hutang.

Sebagai pencarian saya untuk perusahaan pinjaman pribadi yang andal, saya melihat iklan online lainnya dan nama perusahaannya adalah fancy loan company. Saya kehilangan jumlah 15 juta dengan mereka dan sampai hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya usulkan.

Tuhan jadilah kemuliaan, teman-teman saya yang mengajukan pinjaman juga menerima pinjaman semacam itu, mengenalkan saya kepada perusahaan yang dapat dipercaya dimana Ibu Suzan bekerja sebagai manajer cabang, dan saya mengajukan pinjaman sebesar Rp700.000.000 dan mereka meminta surat kepercayaan saya, Dan setelah mereka selesai memverifikasi detail saya, pinjaman tersebut disetujui untuk saya dan saya pikir itu adalah sebuah lelucon, dan mungkin inilah salah satu tindakan curang yang membuat saya kehilangan uang, tapi saya tercengang. Ketika saya mendapat pinjaman saya dalam waktu kurang dari 6 jam dengan suku bunga rendah 2% tanpa agunan.

Saya sangat senang karena ALLAH menggunakan teman saya yang menghubungi mereka dan mengenalkan saya kepada mereka dan karena saya diselamatkan dari membuat bisnis saya melonjak ke udara dan dilikuidasi dan sekarang bisnis saya terbang tinggi dalam bahasa Indonesia dan tidak ada yang akan mengatakannya Dia tidak tahu tentang Anniesa Hasibuan perusahaan mode saya

Jadi saya saran setiap orang yang tinggal di Indonesia dan negara lain yang membutuhkan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk silahkan kontak
Ibu Suzan email: (Suzaninvestment@gmail.com)

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (Amisha1213@gmail.com), dan maria yang baru saja mendapat pinjaman dari suzan di: (maaria9925@gmail.com) dan Karina yang memperkenalkan dan bercerita tentang Ibu Suzan, dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Suzan, Anda juga dapat menghubungi dia melalui email-nya:( Lukman.karina@yahoo.com).

GLORIA'S LOAN COMPANY said...

Adakah anda memerlukan pinjaman segera ??? Adakah anda dalam hutang? Adakah anda mempunyai kredit yang buruk? Adakah anda telah dinafikan oleh bank, adakah anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan anda ATAU pelaburan? bertemu dengan SYARIKAT PINJAMAN GLORIA S Kami memberi pinjaman kepada Rakyat walaupun skor kredit buruk / buruk mereka. Kami meminjamkan pinjaman perniagaan dan jangka pendek jangka panjang dan peribadi anda dengan kadar faedah yang rendah pada 2% setiap tahun bagi individu dan syarikat. Pemrogram pinjaman kami adalah pantas dan boleh dipercayai, diguna pakai hari ini dan mendapat sambutan segera kami. peminjam yang diinsuranskan dengan baik, jaminan 100% Jaminan dan Pelanggan dijamin maksimum. Untuk pertanyaan lanjut, hubungi kami melalui alamat e-mel kami: (gloriasloancompany@gmail.com) atau WhatsApp Number + 1 (631) 483-9037 dan dapatkan pinjaman anda hari ini.
Puan. Gloria S MD / CEO

Mayfield Investment Trust Ltd said...

Halo,
Kami adalah Mayfield Investment Trust Ltd, sebuah syarikat pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang hayat. Adakah anda memerlukan pinjaman dengan segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak lagi kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami memberi pinjaman kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur pada perniagaan dengan kadar 3%. Kami menyediakan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan bersedia menawarkan pinjaman kepada pelanggan yang berminat. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
(startuploanfirm@gmail.com)

Unknown said...

(selamat datang kepada syarikat pinjaman 24 jam)
Kami adalah syarikat pinjaman kewangan yang memberi pinjaman kepada semua individu dan syarikat dengan kadar faedah yang rendah hanya 2% yang anda boleh memohon walaupun dengan kredit yang buruk atau baik. Pinjaman yang diingini bermula pada ($ 5,000) maksimum (seratus juta dolar), kelulusan cepat tanpa kelewatan atau ketidakselesaan.
Untuk maklumat lanjut, sila e-mel kepada kami di :::: johnsonfutureloanlender@gmail.com

GLORIA'S LOAN COMPANY said...

Halo, saya Puan GLORIA Peminjam Pinjaman Swasta. Kami memberi pinjaman kepada syarikat 2% yang lebih rendah. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang, ATAU anda memerlukan pinjaman perniagaan untuk meningkatkan perniagaan anda, membayar bil anda dan meningkatkan kesuburan syarikat anda? adakah anda telah dinafikan oleh Bank dan institusi kewangan lain? kami memberikan perkhidmatan yang baik kepada individu, korporat, lelaki dan wanita perniagaan dan kami bersedia membantu orang yang bersedia menulis kepada syarikat kami dan mendaftar dengan kami dan kami akan membantu ramai orang yang secara kewangan turun. Walau bagaimanapun, Opportunity Finance berada di Langkah Pintu anda, jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (gloriasloancompany@gmail.com) atau WhatsApp Number + 1 (631) 483-9037 dan dapatkan pinjaman anda hari ini.
Puan Gloria S MD / Ketua Pegawai Eksekutif
KEPERLUAN KREDIT MAKLUMAT YANG DIPERLUKAN:
1) Nama penuh: ............
2) Jantina: ............ .....
3) Umur: ........................
4) Negara: .................
5) Nombor Telefon: ........
6) Kerja: ..............
7) Pendapatan: ......
8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
9) Tempoh pinjaman: ...............
10) Sebab untuk pinjaman: ...........
11) Adakah anda memohon dan ditolak? Kemudian ........
12) Adakah anda bercakap bahasa Inggeris .......
Best Regard

GLORIA'S LOAN COMPANY said...

Halo, saya Puan GLORIA Peminjam Pinjaman Swasta. Kami memberi pinjaman kepada syarikat 2% yang lebih rendah. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang, ATAU anda memerlukan pinjaman perniagaan untuk meningkatkan perniagaan anda, membayar bil anda dan meningkatkan kesuburan syarikat anda? adakah anda telah dinafikan oleh Bank dan institusi kewangan lain? kami memberikan perkhidmatan yang baik kepada individu, korporat, lelaki dan wanita perniagaan dan kami bersedia membantu orang yang bersedia menulis kepada syarikat kami dan mendaftar dengan kami dan kami akan membantu ramai orang yang secara kewangan turun. Walau bagaimanapun, Opportunity Finance berada di Langkah Pintu anda, jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (gloriasloancompany@gmail.com) atau WhatsApp Number + 1 (631) 483-9037 dan dapatkan pinjaman anda hari ini.
Puan Gloria S MD / Ketua Pegawai Eksekutif
KEPERLUAN KREDIT MAKLUMAT YANG DIPERLUKAN:
1) Nama penuh: ............
2) Jantina: ............ .....
3) Umur: ........................
4) Negara: .................
5) Nombor Telefon: ........
6) Kerja: ..............
7) Pendapatan: ......
8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
9) Tempoh pinjaman: ...............
10) Sebab untuk pinjaman: ...........
11) Adakah anda memohon dan ditolak? Kemudian ........
12) Adakah anda bercakap bahasa Inggeris .......
Best Regard

Online Loan said...

Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi / perniagaan yang mendesak? Pada kadar faedah 2%, Jumlah Minimum 2,000.00 hingga Maksimum 500,000,000.00 dalam jenis mata wang USD, EURO, POUNDS? jika Ya, hubungi Firma Pinjaman David Peterson melalui e-mel di bawah untuk maklumat lanjut. E-mel: davidpetersonloanfirm1@outlook.com

GLORIA'S LOAN COMPANY said...

Halo, saya Puan GLORIA Peminjam Pinjaman Swasta. Kami memberi pinjaman kepada syarikat 2% yang lebih rendah. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang, ATAU anda memerlukan pinjaman perniagaan untuk meningkatkan perniagaan anda, membayar bil anda dan meningkatkan kesuburan syarikat anda? telahkah anda
ditolak oleh Bank dan institusi kewangan lain? kami menyediakan perkhidmatan yang baik kepada
individu, korporat, lelaki dan wanita perniagaan dan kami bersedia membantu orang
yang bersedia menulis kepada syarikat kami dan mendaftar dengan kami dan kami akan membantu ramai
orang yang turun secara kewangan. Walau bagaimanapun, Opportunity Finance berada di Langkah Pintu anda,
jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (gloriasloancompany@gmail.com) dan dapatkan pinjaman anda hari ini. Puan Gloria S MD / Ketua Pegawai Eksekutif
KEPERLUAN KREDIT MAKLUMAT YANG DIPERLUKAN:
1) Nama penuh: ............
2) Jantina: ............ .....
3) Umur: ........................
4) Negara: .................
5) Nombor Telefon: ........
6) Kerja: ..............
7) Pendapatan: ......
8) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....
9) Tempoh pinjaman: ...............
10) Sebab untuk pinjaman: ...........
11) Adakah anda memohon dan ditolak? Kemudian ........
12) Adakah anda bercakap bahasa Inggeris .......
Best Regard

Entrepreneur Forum Loan. said...

Adakah Anda Perlu Pinjaman Segera Kewangan?
* Pemindahan yang sangat cepat dan pantas ke akaun bank anda
* Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang
* Kadar faedah yang rendah sebanyak 2%
* Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun)
BORANG PERMOHONAN UNTUK PINJAMAN
================================
Nama: Nama ........... ........: ...............
Alamat: .................
Negara: ............ .... Umur: ..........
Seks: ......... ............. Nombor Telefon: ..............
Status kerja: ...............
kedudukan: ................ Pendapatan bulanan: ..............
Jumlah Pinjaman: Pinjaman ........ Tujuan: ............
tempoh masa: ....................
Pernahkah anda memohon pinjaman sebelum: ................
Awak faham Inggeris: ..........
sila isi dan hantar borang ini kepada:
E-mail: equityentrepreneurforum@gmail.com
Yang ikhlas,
Mark Collie
Forum Pinjaman

Susan bowman said...

BERITA BAIK! BERITA BAIK!

Untuk memperkenalkan diri dengan betul,
Nama saya ibu SUSAN [SYARIKAT PINJAMAN SUSAN BOWMAN]

Saya seorang pemberi pinjaman swasta, syarikat saya menyediakan pinjaman semua jenis dengan kadar faedah 2% sahaja. Ia adalah peluang kewangan di langkah pintu anda, memohon hari ini dan mendapatkan pinjaman cepat anda.

Terdapat ramai di luar mencari peluang atau bantuan kewangan di seluruh tempat dan masih, tetapi mereka tidak dapat mendapatkannya. Tetapi ini adalah peluang kewangan di langkah pintu anda dan dengan itu anda tidak mampu untuk melepaskan peluang ini.
Perkhidmatan ini menjadikan kedua-dua individu, syarikat, lelaki dan wanita perniagaan.
Jumlah pinjaman tersedia antara jumlah pilihan anda untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel:
Susanbowmanloancompany@gmail.com

Unknown said...

Adakah anda memerlukan Pinjaman Perniagaan atau Peribadi?
Syarikat kami adalah syarikat yang sah.
Kami memberi pinjaman kepada individu dan syarikat pada kadar faedah 2%.
Untuk maklumat lanjut, E-mel Hubungi: roselineclintonloancompany@gmail.com

Unknown said...

Untuk memperkenalkan diri dengan betul,

Saya Tuan BOLAND CARLSON dari [PERKHIDMATAN BOLAND LOAN]

Saya seorang pemberi pinjaman swasta, syarikat saya memberi pinjaman semua jenis pada kadar faedah 2% sahaja. Ini adalah peluang kewangan di langkah pintu anda, memohon hari ini dan mendapatkan pinjaman cepat anda. Terdapat ramai di luar mencari peluang kewangan atau bantuan di seluruh tempat dan masih belum dapat mendapatkannya. Tetapi ini adalah peluang kewangan di langkah pintu anda dan dengan itu anda tidak mampu untuk melepaskan peluang ini. Perkhidmatan ini diberikan kepada individu, syarikat, lelaki dan wanita perniagaan. Jumlah pinjaman yang tersedia adalah dari jumlah pilihan anda Untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel: bolandloanservices4all@gmail.com

Unknown said...

Nama saya adalah ferdinand swiss seorang warganegara negara bersatu. Saya telah ditipu oleh 8
Pemberi pinjaman internet antarabangsa yang berbeza, mereka semua berjanji untuk memberi saya
pinjaman selepas membuat saya membayar beberapa yuran yang tidak menghasilkan dan berjumlah
tanpa hasil yang positif. Saya kehilangan wang susah payah saya dan ia adalah jumlah keseluruhan
15,000USD. Suatu hari ketika saya melayari internet dengan air mata
Di mata saya, saya melihat kesaksian lelaki yang juga ditipu dan
akhirnya mendapat dikaitkan dengan syarikat pinjaman legit yang dipanggil ratu frank
investment.where dia akhirnya mendapat pinjaman, jadi saya memutuskan untuk menghubungi
syarikat pinjaman yang sama dan kemudian memberitahu mereka cerita saya tentang bagaimana saya telah
scammed oleh 8 peminjam yang berbeza yang melakukan apa-apa tetapi untuk kursus saya lebih
kesakitan. Saya menerangkan kepada syarikat melalui pos dan semua yang mereka beritahu saya adalah menangis
tidak lebih lagi kerana saya akan mendapatkan pinjaman saya di syarikat mereka dan saya juga ada
membuat pilihan tepat untuk menghubungi mereka. saya mengisi pinjaman
borang permohonan dan meneruskan semua yang diminta saya dan saya
telah diberi jumlah pinjaman $ 80,000 Dolar oleh Syarikat {LOAN yang hebat ini
SYARIKAT} yang diuruskan oleh permaisuri jujur
dan di sini saya hari ini gembira kerana Syarikat Kewangan Emas telah
memberi saya pinjaman jadi saya bersumpah kepada diri saya bahawa saya akan terus memberi keterangan
di internet tentang bagaimana saya mendapat pinjaman saya. Adakah anda memerlukan pinjaman segera,
selamat dan cepat hubungi alan smith sekarang
untuk pinjaman anda melalui E-mel: frankqueens64@gmail.com atau whasapp: +2349057770649

Unknown said...

Halo, saya joan Hooks, yang kini tinggal di bandar Texas, Amerika Syarikat. Saya janda pada masa ini dengan Empat kanak-kanak dan saya terjebak dalam keadaan kewangan pada bulan Mei 2014 dan saya perlu membiayai semula dan membayar bil saya. Saya cuba mencari pinjaman dari pelbagai firma pinjaman baik swasta dan korporat tetapi tidak pernah berjaya, dan kebanyakan bank menolak kredit saya. Tetapi seperti yang Tuhan miliki, saya telah diperkenalkan kepada seorang wanita Tuhan pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberi saya pinjaman sebanyak 850,000USD dan hari ini adalah pemilik perniagaan dan anak-anak saya melakukan yang baik pada masa ini, jika anda perlu menghubungi mana-mana firma dengan rujukan untuk mendapatkan pinjaman tanpa cagaran, tiada pemeriksaan kredit, tiada penanda bersama dengan kadar faedah hanya 3% dan pelan dan jadual pembayaran yang lebih baik, sila hubungi Encik frank Queen (frankqueens64@gmail.com atau whatsapp +2349057770649). Dia tidak tahu bahawa saya melakukan ini tetapi saya sangat gembira sekarang dan saya membuat keputusan untuk memberitahu orang lain mengenai dia dan saya juga mahu Tuhan memberkati dia lebih banyak. Anda boleh menghubunginya melalui e-melnya: frankqueens64@gmail.com atau whatsapp +2349057770649

MRS KABU LAYU said...

Halo, semua orang, tolong, saya dengan cepat mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang bagaimana Tuhan mengarahkan saya kepada pemberi kredit yang benar-benar mengubah hidup saya daripada kemiskinan kepada seorang wanita kaya dan sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan,

Selepas berbulan-bulan cuba mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu dari 400 juta, saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman daripada pemberi pinjaman dalam talian yang sah dalam kredit dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada kawan saya untuk mendapatkan nasihat tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, kami bercakap mengenainya dan kesimpulannya adalah tentang seorang wanita bernama Puan Maria yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Maria Loan. Syarikat

Saya memohon untuk pinjaman (900 juta) dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, supaya pinjaman yang diluluskan itu mudah tanpa tekanan dan semua persiapan telah dibuat dengan pemindahan kredit, kerana fakta bahawa ia tidak memerlukan cagaran untuk pemindahan daripada pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari dua jam wang pinjaman telah dimasukkan ke dalam akaun bank saya.

Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat gembira bahawa akhirnya Tuhan menjawab doa saya dengan memerintahkan pemberi pinjaman saya dengan kredit sebenar saya, yang boleh memberi harapan saya.

Terima kasih banyak kepada Cik Maria kerana membuat hidup adil untuk saya, jadi saya menasihati sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Maria dengan baik melalui E-mel (mariaalexander818@gmail.com) ATAU Via Whatsapp (+1 651-243 -8090) untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman anda,

Jadi, terima kasih banyak kerana mengambil masa anda membaca tentang kejayaan saya dan saya berdoa agar Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
Nama saya adalah kabu layu, anda boleh menghubungi saya untuk rujukan lebih lanjut melalui e-mel saya: (kabulayu18@gmail.com)

Terima kasih semua.

Manis Ibu said...

BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA
Saya Abdullah Nofia yang tinggal di Papua, saya di sini untuk memberi kesaksian seorang Lender Pinjaman yang baik yang menunjukkan cahaya kepada saya setelah ditipu 3 kali berbeda di Internet oleh beberapa pemberi pinjaman yang tidak lain adalah palsu,
Mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman setelah membuat saya membayar banyak kepada mereka sebagai biaya yang tidak menghasilkan apa-apa dan sebesar tidak ada hasil positif. saya kehilangan uang hasil kerja keras saya dan itu sangat membuat frustrasi.

Suatu hari ketika menelusuri internet saya menemukan kesaksian seorang wanita yang juga ditipu dan akhirnya dikaitkan dengan perusahaan pinjaman yang sah, ONE BILLION RISING FUND  dan di mana dia akhirnya mendapatkan pinjamannya, saya memutuskan untuk menghubungi dia dan menjelaskan tekanan keuangan saya. kepadanya dan jika dia bisa membantu saya untuk berbicara dengan perusahaan,

 Saya kemudian menceritakan kepada mereka kisah saya tentang bagaimana saya ditipu oleh 3 pemberi pinjaman yang berbeda yang tidak melakukan apa pun selain merampok uang saya. Saya menjelaskan kepada perusahaan melalui surat dan semua yang mereka katakan kepada saya adalah untuk tidak menangis lagi karena saya akan mendapatkan pinjaman saya di perusahaan mereka dan saya juga telah membuat pilihan yang tepat dengan menghubungi mereka. Saya mengisi formulir permohonan pinjaman dan melanjutkan dengan semua yang diperlukan dari saya dan saya terkejut, saya diberi pinjaman sebesar Rp 200 juta oleh perusahaan besar ini, ONE BILLION RISING FUND, semua berkat JAMES (direktur transfer), seorang yang takut akan Tuhan. pria dan mentor dan di sini saya hari ini bahagia karena perusahaan ini telah memberi saya pinjaman jadi saya bersumpah pada diri sendiri bahwa saya akan terus bersaksi tentang pekerjaan baik mereka dalam hidup saya tentang bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya.
 Jika Anda mencari cara mendapatkan pinjaman, silakan hubungi

NAMA ::ONE BILLION RISING FUNDGmail ::: onebillionrisingfund@gmail.com

                                          HUBUNGI SAYA

Namaku ::::::::: Abdullah Nofia
Gmail::::::::::::::abdullahnofia@gmail.com
Instagram::::::::Abdullah_Nofia
Facebook:::::::::Abdullah Nofia

Bijaksanalah saat Anda mencari pinjaman online

semoga harimu menyenangkan

HAFIZUL BIN HAZIQ said...

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
Telephone..Number:[+60]1123759663
email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia

Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"

Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

James Althouse said...

Halo,

Saya adalah Encik James Althouse, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang masa hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? adakah anda telah ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? cari tiada lagi seperti yang kita ada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda menjadi sesuatu yang lalu. Kami meminjamkan dana kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur pada perniagaan dengan kadar faedah 2%. Saya ingin menggunakan medium ini untuk memaklumkan kepada anda bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia menawarkan pinjaman kepada anda.
E-mel: jamesalthousefinancefirm@gmail.com .. whatsapp number +1(503)882-0085

semua yang kami perlukan ialah maklumat anda dalam format di bawah
BUTIRAN BORROWER
1) Nama Penuh: ...........................
2) Negara: ...........................
3) Alamat: ...........................
4) Negeri: ...........................
5) Seks: ...........................
6) Status Perkahwinan: ...........................
7) Pekerjaan: ...........................
8) Pendapatan bulanan: ...........................
9) Jumlah Pinjaman yang Dibutuhkan: ...........................
10) Tempoh Pinjaman: ...........................
11) Tujuan Pinjaman: ...........................
12) Pernahkah anda memohon sebelum ..........

Kami akan sentiasa melakukan yang terbaik untuk menentukan apa yang anda boleh selesaikan untuk membayar balik dengan mengambil kira keadaan kewangan Peribadi semasa anda dan kemudian menetapkan jumlah pinjaman anda dengan sewajarnya.Email jamesalthousefinancefirm@gmail.com
nombor whatsapp +1 (503)882-0085
Salam
James Althouse

Ny. SISKA WIBOWO said...

Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

SURYANTO SURYANTO said...

Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

 Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (suryantosuryanto524@gmail.com)

nenisyahir@gmail.com said...

Instagram: Aasimahaadilaaloanfirm
Twitter: ... aasimahaadilaahmedloanfirm
E-mel: aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com


salla Llâhu ‘alayhi wa sallam, nama saya Neni Syahir, saya adalah korban penipuan di tangan kreditor palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65.000.000 karena saya membutuhkan modal besar Rp. 5,5 miliar. Saya hampir mati, saya tidak punya tempat untuk pergi dan bisnis saya hancur, dan dalam proses itu saya kehilangan suami saya. saya tidak tahan lagi dengan hal ini. 4 November 2019 ini, saya bertemu dengan seorang teman lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Ny. AASIMAHA ADILA MEMILIKI LOAN FIRM, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman di sebuah perusahaan. Tolong, bantu saya untuk berterima kasih kepada ibu muslim yang memberikan pinjaman besar kepada pemilik perusahaan, pabrik burung hantu dan orang pribadi. Saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk menasihati sesama orang Indonesia, Jika Anda ingin pinjaman modal besar, Anda dapat menghubungi mereka dan melihat situs web mereka Anda perlu tahu bahwa ada banyak scammers di blog ini yang tidak memiliki situs web di google map, saya menawarkan pinjaman dengan tingkat sangat rendah 1% dan saya mendapat pinjaman dalam 1 jam. .
Kontak Aplikasi pinjaman besar

E-mel: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ::: ************ + 447723553516
Email saya; ***************** nenisyahir@gmail.com
Bismillâh ar-ra.hmân ar-ra.hîm

Teddy said...

Kabar baik!!!

Nama saya teddy dan saya dari Jawa Tengah Indonesia dan alamat saya KP. KADU RT 10 RW 04 KEL SUKAMULYA KEC CIKUPA KAB TANGERANG BANTEN, Saya baru saja menerima pinjaman Rp 3 Miliar (Small Business Admintration (SBA) dari Perusahaan Pinjaman Dangote setelah membaca artikel dari Lady Jane Alice (ladyjanealice@gmail.com) dan Mahammad Ismali (mahammadismali234@gmail.com) tentang cara mendapatkan
pinjaman dari Perusahaan Pinjaman Dangote dengan tingkat bunga 2% tanpa lisensi atau biaya gurantor, saya baru saja melamar melalui email dan ikhlas selama prosesnya, awalnya saya takut mengira itu seperti penipuan perusahaan peminjaman sebelumnya, tetapi yang mengejutkan saya ini nyata bahwa saya juga berjanji akan memberi tahu lebih banyak orang, percayalah itu nyata 100%, pelamar lain dari negara lain juga dapat bersaksi.

Email Perusahaan Pinjaman Dangote Melalui email: Dangotegrouploandepartment@gmail.com

Email saya: teddyteddy2234@gmail.com

Related Posts with Thumbnails