Tuesday, January 8, 2008

PREPAID BUSINESS IS BACK!!





Assalamualaikum...

Segala puji dan kesyukuran ke hadrat Allah SWT yang memberikan segala nikmat dan rezeki kepada hambaNya. Alhamdulillah, blog ini baru sahaja terlepas dari cengkaman masalah advertlets.com. Saya dah pun membuang iklan advertlets walaupun Josh Lim, CEO Advertlets sudah meminta maafnya melalui email. Saya hanya akan mengambil Nuffnang sebagai eksklusif advert untuk blog ini.

Saya sudah kembali menjadi supplier prepaid kad untuk tahun 2008 ini. Saya akan menawarkan kepada anda, InsyaAllah kad prepaid dengan harga yang baik dan supply yang berpanjangan. Terima kasih kepada seorang insan yang bernama adik Azmi (ke Azmir) yang banyak membantu untuk mencari supplier prepaid kad. Tuhan sahaja yang membalas jasamu.

Ini adalah tawaran saya :-
1. Semua kad kena ambil 50% Celcom, 30% Maxis, 20% Digi
2. Semua kad melebihi 300 keping perlu menyediakan cash 2-3 hari sebelum menerima kad dan dimasukkan ke dalam akaun saya. Kad diserahkan 2-3 hari selepas itu.
3. Pembelian kad melebihi 10,000 keping - harga boleh runding.
4. Harga tertakluk kepada perubahan
Sukacita hendak diberitahu, saya mencari peniaga yang amanah, jujur dan bertanggung jawab untuk berurusan. Saya juga adalah peniaga seperti itu. Segala keuntungan adalah untuk menyuap isteri dan anak-anak, biarlah ianya dari sumber yang halal. Oleh kerana urusan ini boleh melibatkan wang yang sangat besar, adalah penting supaya urusan ini telus, jujur dan amanah daripada kedua-dua pihak. Biarlah perniagaan ini berterusan untuk tempoh yang lama.
Buat masa ini, saya hanya berurusan dengan 2000 keping kad setiap 3-5 hari dari seorang rakan peniaga prepaid dari Kelantan. Saya di dalam proses mencari peniaga dari Kelantan atau dari sesiapa sahaja dari seluruh Malaysia yang boleh mengambil kad 10,000 keping sehari. Sesiapa yang berminat boleh menghubungi saya. Dr Azwan 012-9597074.

Maaf harga terpaksa saya padam kerana permintaan dan tekanan yang sangat kuat dari pesaing. Untuk harga - sila hubungi saya.
HARGA COD adalah berbeza dari HARGA sekiranya duit dideposit dahulu.

Semua urusan adalah melibatkan wang tunai di dalam Ringgit Malaysia.
Terima kasih

4 comments:

de_kerinchi said...

Salam maal hijrah,semoga doc. azwan sekeluarga dirahmati Allah s.w.t.

Anonymous said...

salam Dr

Memang hajat nak buat bisnes. Tapi modal selalu tak cukup. Stok prepaid ni terhad untuk nilai rm10 atau semua nilai (rm30, rm50)?

Anonymous said...

saya dah sms dr tadi.. harap nanti kita boleh sembang.. tq

mira said...

salam dr. dr berminat tak dengan penjualan prepaid dengan sms? tak pakai kad. oleh baca di sini dulu untuk keterangan lanjut:

http://mirakimura.blogspot.com/2007/11/mobile-money.html

apa², boleh hubungi saya, ya?

Related Posts with Thumbnails