Monday, April 7, 2008

Sedang Mencari Handphone Display Showcase Terpakai






Assalamualaikum,

Kepada penjual handphone atau siapa-siapa saja, saya sedang mencari 2 unit Handphone Display terpakai untuk diletakkan di dalam kedai saya.

Anggaran saiznya ialah 4, 6 kaki atau 7 kaki x 4 kaki. Kalau boleh ada 3 baris rak daripada kaca dan paling bawah ada sedikit ruang untuk stor. Rangka aluminium atau kayu adalah diterima. Diharapkan masih di dalam keadaan baik. Warna apa-apa pun tak mengapa. Jika ada saiz yang berbeza boleh juga tunjukkan gambar atau email kepada saya.

Bayaran didalam bentuk tunai. Pengangkutan atas tanggungan saya.


Contoh handphone display


Hubungi saya : 012-9597074 - Dr Azwan (24 jam) atau SMS


Wassalam. /



4 comments:

Anonymous said...

ok abang,nanti saye hello.saye cari kat area saye nanti.tk care~iman honda

Dr Azwan said...

Ok aiman. cepat sikit. dalam minggu ni jugak nak;

Nadlique said...

Macam-macam bisnes Doktor ada. Hehe.

Bagus-bagus!

Dr Azwan said...

Nadlique : ala Nadlique.. sikit2 jer. Tapi saya dapat tahu ada mamat melayu Kelantan ni ada 20+ vending points. Itu termasuk kiosk, shoplots etc yang jual handphone. Jutawan melayu yang jual handphone... ingat nak bukak 2nd vending point very soon. InsyaAllah

Related Posts with Thumbnails