Tuesday, November 6, 2007

PENCARIAN KERJA KOSONG MELALUI ALLYHUNT







Assalamualaikum Warahmatullah...

Kepada sesiapa yang ingin mencari kerja kosong, Allyhunt - Asia's No-frills jobsite merupakan satu website yang menawarkan pencarian kerja untuk semua level, pekerjaan yang khusus (specialization), bidang dan berbeza serta lokasi yang anda inginkan.

Jawatan dari non-eksekutif sehingga ke jawatan eksekutif ada ditawarkan, beserta nama company, lokasi dan gaji yang ditawarkan ada diletakkan di dalam sebuah jadual di dalam overview.

Malah terdapat pelbagai artikel menarik yang ditulis untuk mereka yang sedang mencari kerja sebagai pedoman. Salah satu artikel adalah berkenaan dengan persediaan ketika menghadapi temuduga. Menurut artikel tersebut, persedian menghadapi temuduga adalah satu persediaan yang serius termasuk pakaian dan tingkahlaku.

Anda boleh baca artikel tersebut dan banyak lagi artikel lain di website allyhunt.

4 comments:

Anonymous said...

salam doc...selamat hr raye!
aikk doc, blog nie dh nk mule nak berubah jadi advert medium nampakk?
hehehe nuffnang punye pasal...
cheers doc! ;)

Dr Azwan said...

Hahaaa.. tuh tandanya pakcik tengah takder idea nak menulisss..!!

ManC Utd said...

kite nak cari kerjalah.

Anonymous said...

Assalamualaikum...

Saya Nasuha Binti Zakaria.Buat pengetahuan Tn/Pn saya berminat untuk memohon pekerjaan dn baharu sahaja tamat belajar di Kolej Kejururawatan Seri Manjung..Sekiranya ada jawatan kosong.Saya berharap pihak Tn/Pn dapat hubungi saya di talian 014-8151917.Terima Kasih.

Related Posts with Thumbnails