Thursday, May 22, 2008

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan ke 6






Assalamualaikum...

Lagu favourite saya ini ditujukan untuk isteri yang tercinta sempena ulangtahun perkahwinan kami yang ke 6 pada 18 Mei 2008 yang lepas. Semoga usia perkahwinan ini berkekalan sehingga sepanjang hayat dan menuju ke akhirat.



Salam.

9 comments:

Ealyie said...

Salam Doc,
Selamat Ulangtahun Perkahwinan..Semoga dipanjangkan jodoh dan sentiasa diberkati dan dirahmati oleh Nya. Kebetulan anniversary saya n hubby semalam 21/5..beza sehari la tarikh kita nikah.. Tapi kami baru ulangtahu yg ke-2.

Ealyie said...

Salam Doc,
Maaf tak perasan 18 May dan bukan 22 May..;) Inilah akibat kalau tak perihatin dlm pembacaan..

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Tahniah Dr. dan isteri atas ulangtahun ke-6.

"Ya Allah, kau limpahilah rahmat dan kebahagiaan kepada rumahtangga Dr Azwan. Semoga keluarga bahagia ini akan menjadi keluarga contoh kepada yang lain... Amin"

Jie said...

Selamat Ulangtahun Perkahwinan Doc & isteri,moga bahagia berkekalan...

Julia R said...

Tahniah. MOga kasih syg kan kekal abadi mewangi selamanya. Insyaalllah

Dr Azwan said...

Terima kasih ealyie, abahfateh, kak jie dan mak farhah. Sama sama lah kita.

Anonymous said...

wah doc bulan 5 gak...happy 6th anniversary... :)

resam padi said...

Harap tak terlalu terlewat. Tahniah on your 6th wedding anniversary! Saya tumpang gembira.

MOga mahligai yang dibina Bro Azwan dan Kak Zah sentiasa dalam lembayung kasih sayangNya dan dikurniakan zuriat yg 'Qurratula'yun' hingga ke anak cucu.

Ameen..

(hahah..ntah bila turn saya..kuang3x)

KISAH SUKSES IBU HERAWATI said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang Pengusaha Butik yg Sukses, kini saya gulung tikar akibat di tipu teman sendiri, ditengah tagihan utang yg menumpuk, Suami pun meninggalkan saya, dan ditengah himpitan ekonomi seperti ini, saya coba buka internet untuk cari lowongan kerja dan secara tdk sengaja sy liat situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya Saya pun langsug hubungi beliau dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari, Alhamdulilah benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan  ☎ (( +6282321594488 )) ATAU KLIK DISINI PESUGIHAN DUNIA GHAIB Wassalam

Related Posts with Thumbnails